Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@19:02:17 GMT

مدیران کل پیگیر پروژه‌های عمرانی خود در گچساران باشند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۸۵۹۴

مدیران کل پیگیر پروژه‌های عمرانی خود در گچساران باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا گچساران با ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی استاندار ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک فرماندار گچساران  اظهار کرد: با توجه به وضعیت قزمز شهرستان و همجواری با استان خوزستان متاسفانه گچساران در حال وارد شدن  به پیک خطرناک این بیماری  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی و عملیاتی شود و برای سلامتی مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه آمار  ابتلا به کرونا به شدت رو به افزایش است و باید در این زمینه تدابیر جدی‌تری اندیشیده شود، افزود: اگر ما مدیر نظام جمهوری اسلامی هستیم پس مسوول جان مردم هستیم و  سلامت مردم شوخی بردار نیست.

 اتابک عنوان کرد: از هیچ گونه تخریبی در خصوص برخوردهای که برای سلامت مردم صورت می‌گیرد نگران نیستیم چرا که در  شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و ضمن تقدیر از همکاری همه دست اندرکاران از مدیران کل می‌خواهیم به شهرستان گچساران سفر کنند و مسیر خود را تغییر دهند و به گچساران برای پیگیری پروژه‌های خود به گچساران سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعجب میکنم این همه محدودیت  در گچساران به صورت شبانه روز ایجاد شده اما خوزستانی که قبل از ما قرمز شده است متاسفانه تمام راه های خروجی و ورودی آن باز است و این جای تأسف دارد و برای گچساران که در همجواری استان خوزستان است نگران کننده است.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: استان خوزستان گچساران سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی با اشاره به بررسی کارشناسان نهاد ریاست جمهوری از پروژه های عمرانی و اقتصادی ؛ از مردم استان سمنان دعوت کرد در مراسم استقبال و دیدارهای مردمی رئیس جمهور شرکت کنند .

 رئیس جمهور روز پنج شنبه سی ام فروردین ماه به  استان سمنان سفر می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته وی ، در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، پرداخت ۱۳ هزار تسهیلات قرض الحسنه، تفاهم نامه بخش خصوصی با واحد‌های تولیدی و اختصاص بیش از ۱۱ هزرار و ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی محقق شد.

استاندار سمنان افزود : دور اول سفر ، ۱۴۵ مصوبه با ۴۶۷ ریز پروژه داشت و مجموع میزان تحقق طرح های عمرانی و اقتصادی این سفر به استان سمنان ۸۲ درصد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند