Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:26:25 GMT

هوای آذربایجان غربی تا آخر هفته پایدار است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۸۶۳۰

هوای آذربایجان غربی تا آخر هفته پایدار است

یاسر اشتاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای هوای شهرهای استان در روز گذشته زیر صفر گزارش شد ولی روند دمایی تا روز چهارشنبه صعودی است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای مرکز استان ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین منفی سه و مثبت ۹ درجه سانتی گراد در نوسان بود، اضافه کرد: در این مدت چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد، سردترین شهر آذربایجان غربی و میاندوآب و بوکان با مثبت ۱۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتاد با بیان اینکه بیشترین بارش های سه روز گذشته از شهرستان پیرانشهر با ۹.۳ میلی‌متر گزارش شده‌است، افزود: بارش ها در ۵۰ درصد شهرهای استان گزارش شده‌است ولی شدت و میزان آن کم بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: وزش باد در روز گذشته در اشنویه با ۶۵ کیلومتر برساعت گزارش شده است و روز یکشنبه وزش باد ملایم خواهد بود.

آذربایجان غربی استانی کوهستانی با سالانه ۴۰۰ میلی‌متر بارندگی است؛ بارش های بهاری نقش مهمی در زمینه رونق کشاورزی در این منطقه ایفا می کند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ایرنا اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بوکان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی آذربایجان غربی ایرنا اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بوکان سازمان هواشناسی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد