Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه سریالیست شب گذشته وارد رقابت گروه چهارم شد اما در هنگامِ اعلام سریال "پایتخت۶" به عنوان فینالیست گروه سوم، خبری از ساخت فصل هفتم "پایتخت" هم داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه "سریالیست" هر شب رقابتی را میان سریال‌های تولید شده سال 1399 دارد که شب گذشته با مشخص شدن فینالیست گروه سوم وارد رقابت میان گروه چهارم یعنی سریال‌هایی همچون "نون‌خ2"، "آخر خط"، "چوب خط"، "صفر21" و "میانبر" شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرام کریمی مجری برنامه در هنگام اعلامِ فینالیست گروه سوم که مردم بیش از 66 درصد به آن سریال رأی داده‌اند، خبری هم از ساخت فصل جدید این سریال اعلام کرد. "پایتخت6" در حالی با بیش از 66 درصد رأی مردمی فینالیست گروه سوم شد که دو قسمت باقیمانده آن به تازگی ساخته و پیش از شروع پخش سریال نوروزی شبکه یک روی آنتن رفت. 

مجری برنامه "سریالیست" اعلام کرد که این سریال توانسته در سایت تلوبیون 27 میلیون بازدیدکننده داشته باشد و بعد از این سریال هم، مجموعه‌هایی همچون "دادِستان"، "ایلدا"، "شرم" و "چای نت" قرار گرفتند. تاکنون در گروه‌های دیگر "بچه‌مهندس3" و سریال "از سرنوشت" فینالیست شده‌اند. 

همان‌طور که سیروس مقدم در دو قسمت قبل به برنامه "سریالیست" آمد و توضیحاتی درباره دو قسمت باقیمانده "پایتخت" و اتفاقات دیگر این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد از فصل هفتم و تولید آن هم صحبت کرد که شرایط به مراتب سخت‌تر از فصل‌های دیگر خواهد بود. 

کریمی به عنوان مجری برنامه "سریالیست" شبِ گذشته به هنگام اعلام "پایتخت6" به عنوان فینالیست گروه سوم، گفت: ان‌شاءالله با قولی که از آقای سیروس مقدم گرفتیم سال 1401 "پایتخت7" را در شبکه یک سیما داشته باشیم. سریالی که مثل دیگر اتفاقات نوروزی، به سنتی تبدیل شده که مخاطب همیشه پیگیر ساخت و تولید آن بوده و هست. 

** پیش از این حمید شاه‌آبادی معاون سیما در نشست خبری درباره ساخت فصل هفتم سریال پایتخت، گفته بود: تصمیم ما برای ساخت پایتخت 7 جدّی است و صحبت‌های ما انجام شده و ما فقط به خاطر اینکه عجله‌ای نداشته باشیم که به کنداکتور نوروزی برسد به همین خاطر روی کیفیت و محتوا تأکید داشتیم فیلمنامه باید نوشته شود و از این جهت پایتخت 7 را برای نوروز 1400 نداشتیم چراکه برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.

سریالیست در ادامه باید فینالیست و آمار گروه چهارم را اعلام کند و سپس به سراغ گروه‌های پنجم و ششم برود که سریال‌هایی همچون "خانه امن"، "نجلا"، "زمین گرم"، "روزهای ابدی"، "افسانه هزارپایان" و در گروه ششم نیز "زیرخاکی"، "باخانمان"، "بیگانه‌ای با من است"، "جلال2" و "پدر پسری" با هم به رقابت می‌پردازند.

این برنامه هر شب میهمانانی دارد که شب گذشته محمود جعفری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که در سریال "چوب خط" و "میانبر" به ایفای نقش پرداخت و همچنین یزدان فتوحی کارگردان "میانبر" به عنوان میهمان در "سریالیست" حاضر شدند. 

میزگرد بررسی صداوسیما- بخش اول| دروغ‌هایی که به بودجه صداوسیما می‌بندند/ تلویزیون نیازی به سلبریتی ندارد/ خطوط قرمز تلویزیون سختگیرانه است + فیلمرضا رویگری به صحنه برمی‌گردد/ حضور در سریال طولانی تلویزیون! + فیلمسرنوشتِ سریال‌های تلویزیون در دستِ سریالیست/ قول‌هایی که سیروس مقدم برای "پایتخت7" داد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه یک سریال رسانه ملی تلویزیون شبکه یک سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان در شبکه نسیم

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، خوشرو در گفت‌وگویی درباره اینکه سال ۱۴۰۲ چطور بر شبکه نسیم گذشت، به این نکته اشاره کرد: واقعاً خیلی سخت به لحاظ مالی؛ اما از این نظر بسیار خوشحالم که برند‌های جدید معرفی شدند. شاید برخلاف برخی این اعتقاد را دارم که خیلی نباید برنامه‌های ترکیبی نمایش‌خانگی را مقابل برنامه‌های ترکیبی تلویزیون قرار داد، چون واقعاً حرف بسیاری برای گفتن ندارند و اصلاً قابل رقابت نیستند. اما همواره در این ایام به فکر طراحی برند جدید و خلق اتفاقی متفاوت در حوزه طنز و سرگرمی بوده‌ایم و این راه در سال جدید هم ادامه دارد.

خوشرو در خصوص رسیدنِ ایرج طهماسب با «میهمانی» به آنتن و ساخت برنامه «جناب‌خان» در ۱۴۰۳ تأکید کرد: مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. همچنین بسیار خرسندیم که برنامه «میهمانی» ایرج طهماسب با حضور میهمانان مختلف در ۳۰ قسمت و البته قسمت‌هایی ویژه نوروزی برای تلویزیون آماده می‌شود. همه عروسک‌ها حضور دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در غیاب حمید جبلی حضور ندارند.

فرزاد حسنی با یک مسابقه ترکیبی می‌آید

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم، تأکید کرد: تجربه ساخت «برمودا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی بود که با قدرت بیشتری در این عرصه کار کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه‌ها از آن به نام «ساعت شنی» یاد می‌کردند این برنامه در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته خواهد شد.

دورهمی پخش می‌شود؟

وی در پاسخ به این سؤال که بالأخره «دورهمی» مهران مدیری پخش خواهد شد یا خیر؛ افزود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

برنامه‌های استعدادیابی ادامه پیدا می‌کنند؟

خوشرو در خصوص ادامه برخی از برنامه‌های استعدادیابی شبکه نسیم همچون بگو بخند و خوش‌نمک، خاطرنشان کرد: اگر حمایت شود برنامه‌های استعدادیابی قدیمی‌مان تقویت و برنامه‌های جدیدی هم در این عرصه ساخته خواهند شد تا استعداد‌های جدید معرفی شوند. برنامه «خوش‌نمک» با یک ساختار جدید دوباره برمی‌گردد و به صورت رقابتی ادامه پیدا خواهد کرد؛ کسانی که مدعی خوش‌نمکی‌اند قرار است در این برنامه با هم رقابت کنند.

ساخت طنز آیتمی در شبکه نسیم با محوریت رضا شفیعی‌جم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به سمت سریال‌سازی هم خواهید رفت، گفت: طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد.

چهره‌ها برمی‌گردند چهره‌سازی هم دنبال می‌شود

مدیر شبکه نسیم در خصوص بازگشت چهره‌ها به تلویزیون که در سال ۱۴۰۲ سرعت بیشتری به خودش گرفت، تأکید کرد: روند استفاده از ظرفیت‌هایی که مردم خیلی آن‌ها را دوست دارند حتماً ادامه پیدا می‌کند چهره‌هایی که هستند خواهند بود، چهره‌هایی که تمایل داشته باشند همکاری کند به این جمع اضافه خواهند شد و چهره‌سازی هم یک ریلی است به جدّ دنبال می‌کنیم. یعنی مجریان جدید، چهره‌های جدید و میهمانانی که بایستی چهره بشوند و مردم آن‌ها را بشناسند و ظرفیت‌های جدید هنری که در کشور وجود دارد و چند سالی تلویزیون از آن‌ها غافل بوده و فرصت خوبی است که تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • ظرفیت عظیم شعر برای برنامه‌سازی در تلویزیون
  • جزئیات برنامه‌ های شب قدر در تلویزیون
  • برنامه‌های شب قدر تلویزیون + جزئیات
  • برنامه های تلویزیون در شب های قدر
  • تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان در شبکه نسیم
  • یک برنامه جدید با محوریت جناب خان در راه است
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین