Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز هشتم فروردین ماه، در ابلاغیه ای به فرمانداران "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس" ، "تفرش، آشتیان و فراهان" ، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران و باشت"، "آستانه اشرفیه" و "میانه" در اجرای مواد 4 قانون و 9 آئین نامه اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، دستور شروع انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"، "تفرش، آشتیان و فراهان" "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران و باشت"، "آستانه اشرفیه" و " میانه"  آمده است؛ ضروری است نسبت به تشکیل هیات های اجرایی از روز یکشنبه مورخ 8 فروردین 1400 به مدت شش روز و انجام سایر برنامه های انتخابات مذکور طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره (6) از طریق سامانه جامع انتخابات به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایند.

در ابلاغیه وزیر کشور همچنین اشاره شده است؛ با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات مورد نظر ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس توافق سه جانبه ستاد انتخابات کشور و هیات های مرکزی نظارت موضوع نامه شماره ۱۹۴۳۲۲ مورخ سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ انتخاب معتمدین هیات های اجرایی مطابق با مفاد نامه شماره ۲۰۴۸۳۱ مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ انجام پذیرد.

گفتنی است ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه 8 فروردین۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه تاریخ ۱۴/فروردین/۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) به عمل خواهد آمد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات عبدالرضا رحمانی فضلی مجلس نماینده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود