Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: مردم زهترآباد طارم در کنترل بیماری کرونا که در روستا شیوع پیدا کرده، همکاری مطلوبی دارند.

ارشد بهرامی ظهر امروز (۷ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه به محض اعلام نتیجه آزمایش کرونای انگلیسی در روستای زهترآباد که یکی از روستاهای بخش گیلوان شهرستان طارم است، شبکه بهداشت و درمان با همکاری قرارگاه در محل حاضر و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محدودیتی در این روستا، تصریح کرد: محدودیت تردد به روستا تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه تست‌گیری و غربال‌گری از همه ساکنان روستا ظرف دو روز انجام شد، ادامه داد: طی دو روز ۴۷۰ تست در این روستا انجام شد که از این تعداد ۳۲ مورد بیماریابی داشتیم که مورد ایزولاسیون خانگی قرار گرفتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم با اشاره اقدامات انجام شده برای افراد پرخطر در معرض بیماری، اضافه کرد: قرنطینه معکوس افراد بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و نیز زنان باردار از همان روزهای اول در روستا انجام شد.

بهرامی یادآور شد: توزیع ماسک و توزیع اقلام حمایتی توسط کمیته امداد و سپاه ناحیه با معرفی شبکه بهداشت و درمان طارم، همچنین آموزش خانه به خانه، گندزدایی منازل مبتلایان توسط اکیپ‌های نظارتی شبکه بهداشت انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم زهترآباد در کنترل بیماری، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود مسافرت‌های غیرضروری، دورهمی و عیددیدنی پرهیز کنند تا به این بیماری مبتلا نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان همه باهم علیه کرونا شبکه بهداشت و درمان انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است

کشاورز فرماندار هیرمند گفت: اختصاص امکانات لازم در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است و در راستای تحقق شعار سال از طرح‌های اقتصادی روستا‌ها استقبال، حمایت‌ها و تسهیل‌گری‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

محمد کشاورز در حاشیه بازدید از معابر، ساختمان و ماشین آلات دهیاری روستای شندل گفت: روستای شندل با توجه به جمعیت و موقعیت جغرافیایی ظرفیت ویژه‌ای برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی مردم پایه با همکاری دهیاری را دارا است.

وی ضمن تاکید بر حل مشکلات روستا با هم اندیشی دهیار و شورا‌های روستا بیان کرد: در راستای سیاست دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدام به رفع مشکلات مناطق کم برخودار و محروم کرده‌ایم تا ضمن بازدید مدیران مربوطه از این مناطق مشکلات آنها بررسی و در کوتاه مدت اقداماتی جهت رفع آنها صورت گیرد.

فرماندار هیرمند ادامه داد: در همین راستا تعدادی از اسناد مالکیتی منازل مسکونی روستای شندل با همکاری بخشداری، بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد آماده شده است که به زودی در اختیار صاحبان منازل قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران