Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:12:09 GMT

نصب ۷ سرعت‌کاه در مسیر نوشهر به رویان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۰۸۰

نصب ۷ سرعت‌کاه در مسیر نوشهر به رویان

 به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران صبح امروز در جلسه پیگیری و رفع مشکلات جاده نوشهر به رویان که در فرمانداری نوشهر، برگزار شد، به کاهش تصادفات در سال ۹۹ اشاره کرد و اظهار کرد: ۱۱ پای چراغ نقطه‌ای تا پایان خرداد در این مسیر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نقطه دوربرگردان در استان مورد نیاز است، گفت: طبق بازدیدهای انجام شده ۲۰ نقطه در اولویت قرار می‌گیرد که دستکم دو نقطه در محور نوشهر به رویان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی در ادامه گفت: درباره ورود و خروج روستاها در این مسیر طرح تهیه و در اختیار فرمانداری قرار می‌گیرد و همچنین برای روکش آسفالت و هدایت آب‌های سطحی، مناقصه گذاشته و امیدواریم بعد از انتخاب پیمانکار اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران درباره آرام‌سازی برای کنترل سرعت در این مسیر اظهار کرد: هفت سرعت‌کاه استاندارد برای کنترل وقوع حوادث ناگوار محور نوشهر به رویان و کمربندی نوشهر در مناطق حادثه خیر نصب خواهد شد.

*سرانه تصادف در محور نوشهرـ رویان نسبت به سایر جاده‌ها بیشتر است

در ادامه سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در حاشیه جلسه با بیان اینکه سرانه تصادف در این محور نسبت به سایر جاده‌ها بیشتر است، تاکید کرد: آرام‌سازی سرعت، روشنایی برج‌ها در بریدگی، افزایش آلارم‌های خطر بهترین راه موجود برای کنترل تصادفات در این مسیر است.

وی تصادفات را اولین دغدغه پلیس راه بیان کرد و افزود: از نوشهر تا سی‌سنگان برای ۴۰ کیلومتر تعداد ۱۱۸ تصادف رخ داده است.

*محور نوشهر به رویان یکی از مناطق پرخطر جاده‌ای مازندران 

همچنین سعید یزدانی فرماندار نوشهر  اظهار کرد: با توجه به آمار شورای ترافیک استان محور نوشهر به رویان یکی از مناطق پرخطر جاده‌ای استان مازندران است.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه بریدگی‌های ناایمن، روشنایی نامناسب، آب‌گیر بودن جاده از عوامل مهم تصادفات در این محور است.

یزدانی به مناطق تجاری در این مسیر اشاره کرد و بیان کرد: ساختمان‌های تجاری فاقد پارکینگ و خودروهایی که در حاشیه محور اصلی پارک می‌کنند به نوبه خود خطرناک است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانداری نوشهر نصب سرعتکاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌