Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های نود ارومیه و رایکای بابل برگزار شد و از سوی مهدی بهاری، منتسب به تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری با یکی از اعضای تیم مقابل رخ داد. وی ۴ جلسه از حضور در استادیوم‌های ورزشی محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای قابل تجدید نظر است.)

احد کریمی، یکی از عوامل تیم نود ارومیه به دلیل فحاشی و رفتار غیر ورزشی با تیم مقابل، ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.)

حسین نادم، بازیکن تیم رایکای بابل نیز به دلیل فحاشی به تیم مقابل به ۳ جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.)

تیم رایکای بابل به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های هوادار و مس کرمان در حالی برگزار شد که از سوی علی رمضانی، مدیر تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین و اهانت به داور بازی پس از پایان مسابقه رخ داد. وی ۳ جلسه از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم بوده و باید ۵۱ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است.)

شاه آبادی، مربی تیم مس کرمان نیز به دلیل اهانت به داور بازی ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.)

پس از گذراندن یک جلسه محرومیت و ارائه درخواست بخشش از سوی عقیل کعبی، بازیکن تیم صنعت مس رفسنجان به کمیته انضباطی، این کمیته پس از بررسی اعلام کرد به استناد ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی، ضمن موافقت و با توجه به تحمل یک جلسه از محرومیت و مشروط به واریز جریمه نقدی به میزان پانصد میلیون ریال، یک جلسه محرومیت باقی مانده را برای مدت ۶ ماه از تاریخ صدور این دادنامه با تعلیق مواجه کرد و این بازیکن در صورت تحقق شرط پرداخت جریمه نقدی، می‌تواند تیم مربوطه را همراهی کند.

چنان چه در مسابقات بعدی هرگونه تخلفی از سوی این بازیکن رخ دهد، علاوه بر تنبیه از قرار تعلیق صادره رفع اثر و محرومیت اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

صالحی امیری: فدراسیون فوتبال می‌تواند در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند/میزبانی حق ملت ایران است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی محرومیت میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت قابل تجدید نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!