Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:07:42 GMT

تفریحات جذاب آبی کیش و استانبول را از دست ندهید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۲۹۶

کابل اسکی کیش

جالب است بدانید که بزرگترین اسکی کابلی جهان متعلق به جزیره کیش است و به همین دلیل جزیره کیش در جهان مورد توجه قرار گرفته است. در سفر به کیش حتما این ورزش آبی را امتحان کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. نزدیک اسکله قدیمی و جدید کیش است و دسترسی آن بسیار آسان است و در نزدیکی آن پارکینگ وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید ، لازم به ذکر است که این ورزش بسیار آسان ، ایمن است و تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسل در کیش

پاراسل یکی از بهترین و لذت بخش ترین ورزش های آبی کیش در تور کیش لحظه آخری  است که در بین گردشگران بسیار محبوب است. این ورزش آبی از نظر هیجان یک سر و گردن از سایر ورزش های آبی بالاتر است و قطعاً پیشنهاد می کنیم حتماً آن را انجام دهید. ورزش های آبی را امتحان کنید ، این ورزش آبی به گونه ای است که شما با چتر نجات سوار می شوید و یک قایق سرعت شما را تسریع می کند و در آسمان تا 300 متر بالا می روید .

 اسکوتر برقی کیش

بر اساس مطلب سایت سفر باتو ، اسکوترهای برقی موتورهای الکتریکی کوچکی شبیه به دوچرخه هستند و با آنها می توانید در مسیرهای اختصاصی دوچرخه سواری سوار شوید و از طبیعت و زیبایی کیش لذت ببرید ، نیروی محرک این اسکوترها از طریق باتری تأمین می شود و کاملاً شارژ می شود ، می توانید از آن استفاده کنید تا یک ساعت می توانید از این اسکوترهای برقی در مراکز تفریحی جزیره مانند اسکله و پارک ساحلی مرجان استفاده کنید.

شبانه روزی در کیش

کایت سرفینگ یکی دیگر از ورزش های آبی کیش است که ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. این ورزش با استفاده از نیروی کشش بادبادک برای اسکی روی آب انجام می شود و برای اینکه بتوانید این ورزش را انجام دهید باید از نظر جسمانی در فرم خوبی باشید. به اندازه کافی دارم.

ا پارک های آبی استانبول

استانبول شهری ساحلی است که در امتداد تنگه بسفر و دریای مرمره استراحت می کند و بیش از 20 ساحل برای شنا دارد. به همین دلیل ، علاوه بر مراکز خرید استانبول ، مساجد باشکوه آن مانند ایاصوفیه و مسجد آبی استانبول و موزه های باشکوه آن ، پارک های آبی بزرگ و مجهز این شهر نیز گردشگران زیادی را در فصول سال جذب می کنند. البته ، سرمای استانبول در پاییز و زمستان و از طرف دیگر ، پارک های آب آزاد این شهر به این معنی است که اکثر این تفریحگاه ها فقط در ماه های گرم سال (اواسط ژوئن). اواسط سپتامبر باز هستند. اگر می خواهید با دیگر جاذبه های استانبول آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم مقاله سفر باتو  را در مورد موالاردبول بخوانید .

پارک آبی دلفین استانبول ؛ محبوب ترین پارک آبی استانبول

پارک آبی دلفین استانبول  در سال 2001 تأسیس شد و با اسلایدهای مختلف هیجان انگیز آدرنالین خون شما را افزایش می دهد. این پارک آبی در مجموع دارای 7 استخر است که شامل دو استخر عمومی بزرگ ، یک استخر خانوادگی ، 2 استخر کودک ، یک استخر موج و یک قایق ماکت است. علاوه بر این ، این استراحتگاه دارای 12 سرسره جذاب و مهیج از جمله سرسره King Cobra ، سرسره بچه ها ، آناکوندای سیاه و آبی ، سرسره تسونامی ، سرسره موشک یا سقوط آزاد و سرسره پیچشی است. کاربران گوگل به پارک آبی دلفین امتیاز 3.7 می دهند.

امکانات دیگر در پارک آبی استانبول دلفین کلاب

پارک آبی دلفین در تور لحظه آخری استانبول  علاوه بر استخرهای مختلف و سرسره ها ، امکان ورزش های دیگر را نیز فراهم می کرد. این مجموعه دارای زمین والیبال ساحلی ، زمین تنیس و استخر واترپلو است که می توانید در آن وقت بگذرانید. علاوه بر این ، چند ساعت از روز دلفین ها و شیرهای دریایی در این پارک به نمایش گذاشته می شوند. شنا با دلفین برای همه اعضای خانواده نیز در دسترس است. در داخل پارک دلفین چندین کافه ، بوتیک و سالن سرپوشیده وجود دارد که می تواند به عنوان رستوران استفاده شود. البته در بعضی از سال های سال این اتاق برای عروسی ، عروسی و مهمانی اجاره داده می شود.

ساعت کاری پارک آبی دلفین استانبول

پارک آبی Aqua Dolphin یک پارک آبی آزاد است و بنابراین در روزهای سرد سال نمی توان از آن استفاده کرد. معمولاً این پارک از اواخر ماه مه تا اواسط سپتامبر پذیرای گردشگران است. این پارک آبی استانبول در ماه رمضان نیز فعال است. این پارک از ساعت 9 صبح تا 7 عصر (غروب آفتاب) باز است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید با تلفن مجموعه تماس بگیرید یا به وب سایت آن مراجعه کنید.

پارک آبی توزلا استانبول ؛ بزرگترین پارک آبی استانبول

پارک آبی توزلا  در بهترین قیمت تور ترکیه بزرگترین پارک آبی استانبول است که در 4 ژوئن 2019 با مساحت حدود 15000 متر مربع افتتاح شد و جدیدترین و زیباترین شهر استانبول است. این پارک با ارتفاع 24.5 متر بلندترین سرسره لوله ای در اروپا است و به همین دلیل مشهور است. علاوه بر این ، Marina Aquapark 16 اسلاید متفاوت و مهیج را ارائه می دهد. یکی از پرطرفدارترین اسلایدهای سقوط آزاد است که احساس چتربازی در آسمان را برای شما ایجاد می کند. از طرف دیگر ، استفاده از رنگ های مختلف و جلوه های بصری ویژه در این اسلایدها انگیزه بیشتری به شما می دهد تا تجربه مهیج استفاده از آنها را امتحان کنید. پارک آبی توزلا دارای انواع استخرهای شنا از جمله استخر موج و زمین بازی کودکان است. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از استخرهای شنا باید لباس مناسب پارک آبی استانبول را داشته باشید. در این بین استفاده از کلاه شنا یکی از قوانین مجموعه است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی تور لحظه آخری استانبول تور کیش لحظه آخری پارک آبی استانبول آن استفاده ورزش های آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید

بارش شهابی -Puppid 2024π چهارم اردیبهشت‌ماه-به اوج خود می‌رسد، بهترین زمان برای مشاهده شهاب‌ها حدود ساعت 17:00 است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بارش شهابی Puppid 2024-π از بیست‌وهفتم فروردین‌ماه تا نهم اردیبهشت‌ماه فعال است و زمان اوج آن سه‌شنبه -چهارم اردیبهشت‌ماه- خواهد بود، در طول این مدت هر زمان که نقطه تابشی شهاب‌باران در صورت فلکی کشتی‌دم بالاتر از افق باشد، احتمال مشاهده شهاب‌ها بیشتر خواهد بود، هرچه نقطه تابشی در آسمان بالاتر باشد، تعداد شهاب‌های مرئی افزایش پیدا می‌کند.

این بارش شهابی هر روز از غروب تا حدود ساعت ۲۰:۴۰ که نقطه تابشی زیر افق غربی قرار می‌گیرد فعال خواهد بود، بهترین زمان مشاهده شهاب‌ها حدود ساعت ۱۷:۰۰ است، در این زمان، چرخش زمین، اصفهان را در سمت بهینه در جهت شهاب‌های ورودی می‌چرخاند و تعداد شهاب‌هایی که به صورت عمودی به سمت پایین می‌بارد را به حداکثر می‌رساند، در زمان‌های دیگر، شهاب‌های کمتری بر فراز آسمان اصفهان می‌سوزند و تمایل دارند با زاویه مایل وارد جو شوند.

در این زمان، ماه در صورت فلکی سنبله تنها یک روز از فاز کامل خود عبور کرده است، بنابراین تداخل قابل‌توجهی در طول شب برای مشاهده شهاب‌ها ایجاد می‌کند.

کد خبر 747096

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!
  • بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم
  • این 5 ترند را در سال جدید از دست ندهید