Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی با اشاره به اینکه شرایط جدیدی در شهر تهران به‌دلیل قرار گرفتن در وضعیت نارنجی اعمال خواهد شد، درباره محدودیت‌های اعمالی اظهار کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممنوع و از سویی دیگر خروج خودروها از شهرهای نارنجی نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری تهران به‌زودی اعلام خواهد کرد که این محدودیت فقط در شهر تهران است یا در کل استان تهران.

وی در ادامه درباره حضور کارکنان ادارات نیز توضیح داد: دستگاه‌هایی که در شهر تهران خدمات ضروری ارائه می‌دهند یک سوم کارکنان خود را باید کاهش دهند و دستگاه‌هایی که سایر خدمات را ارئه می‌دهند باید از نصف ظرفیت کارکنان خود به‌صورت حضوری استفاده کنند.

حریرچی تاکید کرد: همچنین مشاغل گروه سوم و چهارم مانند تجاری، بازرگانی و ... که قبلا اعلام شده است کدام گروه‌ها هستند - باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

به گفته معاون کل وزارت بهداشت تا زمانیکه شهر تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد باید کلیه فعالیت‌های آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تعطیل شوند. از سویی دیگر فعالیت‌های فرهنگی در تهران مانند نماز جمعه، نمازهای جماعت و کلیه مراسم‌های آیینی و ملی و مذهبی نیز باید تعطیل شود.

حریرچی افزود: مسافرانی که در تهران هستند و پلاک غیربومی دارند از زمان اعلام شدن رنگ نارنجی برای تهران، ۷۲ ساعت فرصت دارند که این شهر را ترک کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه رعایت دستورالعمل‌ها به ۵۶ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: این موضوع می‌تواند سبب افزایش ابتلا و بستری و افزایش تعداد شهرهای قرمز و نارنجی شود.

معاون کل وزارت بهداشت در  پایان تصریح کرد: ما در مجموع ۶۷  شهر نارنجی و قرمز داریم که حدود ۳۰ درصد از جمعیت کشور را شامل می‌شود. کاهش رعایت دستورالعمل‌ها با توجه به اینکه در حال‌حاضر با ویروس جهش یافته انگلیسی مواجه هستیم، احتمال بروز اپیدمی را به‌طور قابل توجهی افزایش داده است.

کد خبر 592128 برچسب‌ها كرونا در ايران ایرج حریرچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران ایرج حریرچی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود

معاون شهردار تهران از موافقت شهردار پایتخت با ترمیم حقوق کارکنان رسمی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با بیان این‌که بهبود معیشت و قدردانی از زحمات ارزشمند کارکنان شهرداری تهران همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی آقای دکتر زاکانی است، گفت: اجرای بسته خرسندساز با محور‌های متنوع رفاهی-حمایتی از مصادیق بارز این دغدغه‌مندی است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این‌که ما در شهرداری تهران یک خانواده بزرگ هستیم، اما تنوع روابط استخدامی، و نظام‌های جبران خدمت، سبب بروز شکاف‌های جدی در مدل‌های پرداخت حقوق بین همکاران رسمی و قراردادی شده است، افزود: سال گذشته، مکاتبات و پیگیری‌های متعددی توسط دکتر زاکانی شهردار محترم تهران از مراجع مرتبط از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت و جلسات کارشناسی خوبی با آن سازمان برگزار شد.

باقری اظهار داشت: در سال جدید نیز شهردار محترم مجدداً پیگیری جدی در این خصوص کردند و در نهایت به پاس زحمات متعهدانه همکاران خدوم شهرداری در تحقق اهداف، با توجه به زمان بر بودن مراحل اداری تحقق موضوع و برگزاری جلسه شورای عالی حقوق و دستمزد، شهردار محترم تهران دستور دادند که به موازات تداوم پیگیری‌های پیشین از مراجع ذیربط، ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران با اعمال تأثیر در سایر مؤلفه‌های حقوقی به اجرا در آید.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر صمیمانه از شهردار محترم تهران، ان‌شاءالله پس از شب‌های نورانی قدر، با همت همکاران حوزه سرمایه انسانی، همه احکام ترمیم حقوق همکاران رسمی صادر و جزئیات بیشتر در این خصوص نیز در اولین نشست با جمعی از کارکنان خدوم شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال