Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:27:30 GMT

جاساز بیش از ۲۱ کیلو موادمخدر در خودروی تاکسی در فومن

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۵۵۶

جاساز بیش از ۲۱ کیلو موادمخدر در خودروی تاکسی در فومن

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی فومن از کشف ۲۱ کیلو و ۴۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو تاکسی و دستگیری دو قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس حقیقی‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی غیربومی در زمینه فروش و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان فومن، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فومن تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را حین تردد در محور مواصلاتی سراوان به تالش در محدوده فومن با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تاکسی شناسایی و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلیس در بازرسی از خودرو متهمان، ۲۱ کیلو و ۴۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کرد و گفت: قاچاقچیان ۴۵ و ۵۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حقیقی‌نیا در پایان با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام

                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس‌های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیرو‌های ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت‌ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت‌های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.

این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح‌های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت‌ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت‌های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم از پارک کردن خودرو‌ها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.

دیگر خبرها

  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر