Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:33:29 GMT

بازگشت محدودیت های سطح نارنجی به قزوین و تاکستان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۶۲۴

بازگشت محدودیت های سطح نارنجی به قزوین و تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، منوچهر حبیبی،  جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین امروز (یکشنبه) در ستاد مقابله با کرونای استان که در سالن جلسات  استانداری برگزار شد، اظهار داشت: براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های قزوین و تاکستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجربیات ۱۴ ماهه کادر پزشکی، راهکارهای علمی به دست آمده برای مهار کرونا و تولید واکسن امیدواری می دهد که ظرف ماه‌های آتی شرایط بهتر شود تا ما بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم. 

حبیبی افزود: بی‌توجهی‌ها، عادی انگاری‌ها، بازارگردی‌ها و مهمانپذیری‌ها در ایام نوروز باعث شد که وضعیت ما تغییر رنگ پیدا کند و منجر به شرایط نگران کننده موجود شود.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: مسافرت به شهرهای نارنجی ممنوع است و در صورت عدول  ۵۰۰ هزار تومان جریمه درپی خواهد داشت؛ مسافرانی که وارد شهرستان های قزوین و تاکستان شده اند به دلیل ممنوعیت تردد در اسرع وقت این شهرستان ها را ترک کنند.

حبیبی اضافه کرد: محورهای ورودی و خروجی هر دو شهرستان محدود شوند و مسیرهای منتهی به الموت شرقی و غربی نیز به دقت کنترل شود.

وی یادآور شد: محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر پیدا کرده است در واقع منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ اعمال می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین خاطرنشان کرد: در وضعیت نارنجی برگزاری جلسات اداری با رعایت الزامات در فضای سربسته باید حداکثر ۲۰ نفر باشد در این میان ادارات باید همکاری داشته باشند، همچنین برخی هیات های ورزشی به ویژه هیات دوچرخه سواری اقدام به برگزاری مسابقات با تجمع بالا می‌کنند که مدیر کل ورزش و جوانان ممانعت به عمل آورد.

حبیبی افزود: در شرایط کرونایی برگزاری هرگونه مراسم به صورت جدی برخورد می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا تالارهای پذیرایی تعطیل می شود و رستوران ها فقط به صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند و ناظران از امشب باید نظارت کنند و هر رستورانی که به صورت حضوری خدمات ارائه میدهند باید برخورد شود.

وی اظهار کرد: هتل‌ها نیز با یک سوم ظرفیت فعالیت کننند، سینماها و موزه ها باید تعطیل شود، مهدهای کودک و کلیه باشگاه‌های ورزشی تعطیل می‌شود، کلیه مراسم نیمه شعبان لغو شده و هر مراسمی که با تجمع همراه است باید تعطیل شود، مکان های تاریخی نیز به صورت کامل باید تعطیل باشد.

حبیبی تصریح کرد: کمیته اطلاع رسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما باید توجه کنند که رسانه ها علاوه بر اطلاع رسانی، برای هشداردهی وارد میدان شوند.

وی یادآور شد: نظارت ها از سوی مسئولان و متولیان امر با جدیت اعمال شود و روند تست گیری با سرعت باید ادامه پیدا کند.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین افزود: محور قزوین به تهران و رشت در حال حاضر پرترددترین محور کشور است، در این ایام محور قزوین به رشت ۴۱۶ درصد افزایش تردد داشته اشت و قزوینی ها  بعد از تهرانی‌ها، کرجی ها و مشهدی ها بیشترین مسافرت را به شمال کشور داشته اند، بنابراین باید منتظر افزایش آمار مبتلایان به کرونا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: الموت شرقی و الموت غربی نیز از مسافران تهرانی و شمالی سر ریز شده است، مجتمع های بین راهی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، این مجتمع ها به عنوان آلوده ترین مکان ها باید مورد بررسی قرار بگیرند و اگر رعایت نمی کنند باید تعطیل شود.

وی با اشاره به واکسیناسیون نیز تصریح  کرد: واکسیناسیون طبق اولویت بندی ها انجام شود و به صورت روزانه تعداد آن شفاف سازی شود، اگر نیاز است تعداد مراکز تزریق واکسن افزایش پیدا کند.

حبیبی افزود: لیست پاکبان ها با اولویت رنگ بندی کرونایی تهیه گردیده و واکسن ضدکرونا تزریق شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی محدودیت های سطح نارنجی استان قزوین جانشین ستاد باید تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن

مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد، چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد.

ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت

علی علیپور بعد از سپری کردن ۴ فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت، اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد.

علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است، اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن