Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@12:48:56 GMT

بهترین ایده برای ترکیب رنگ درب و چهارچوب

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۹۲۷

بهترین ایده برای ترکیب رنگ درب و چهارچوب

علاوه بر زیبایی، رنگ کردن درب ساختمان می‌تواند استحکام و مقاومت آن را در برابر آسیب، گرد و غبار و زنگ زدن بالا ببرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین ایده‌ها را برای ترکیب رنگ درب و چهارچوب ساختمان به شما آموزش دهیم.

استفاده ترکیب رنگ یکسان برای درب و چهارچوب

یکی از جذاب‌ترین روش‌های رنگ آمیزی درب ساختمان یا درب فلزی حیاط استفاده از ترکیب رنگی یکسان برای درب و چهارچوب آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا خانه‌هایی که نمای آن‌ها بسیار روشن یا بسیار تیره است از این روش برای ایجاد تعادل در نمای ساختمان استفاده می‌کنند. برای مثال برای ساختمان‌هایی با نمای آجری یا سنگ‌های یکدست سفید، استفاده از درب و چهار چوب به رنگ مشکی در کنار هم زیبایی خاصی به نمای ساختمان خواهد داد.

انتخاب ترکیب رنگی متفاوت برای رنگ‌آمیزی درب و چهارچوب

رنگ‌های مکمل مانند مشکی و طلایی، سفید و طلایی، مشکی و سفید و یا رنگ‌های چوبی با مشکی مکمل‌های بسیار خوبی برای ترکیب رنگ درب و چهارچوب هستند. می‌توانید رنگ چهارچوب‌های پنجره را طلایی و مشکی، رنگ چهارچوب و درب ساختمان را یکدست مشکی انتخاب کنید و یک ترکیب خاص از رنگ طلایی و مشکی داشته باشید.

 ترکیب شیوه اول و شیوه دوم در ساختمان‌های بزرگ با تعدا درب‌های بالا بسیار جذاب و هیجان انگیز است. انتخاب ترکیب رنگ کاملا سلیقه‌ای است اما به طور معمول رنگ‌های مشکی، طلایی، سفید و قهوه‌ای بیشترین فروش را در بازار برای رنگ‌ آمیزی درب و چهارچوب دارند.

ایجاد ترکیب رنگی جذاب میان رنگ دیوارهای ساختمان، با رنگ چهارچوب و درب

بازی با رنگ‌ها همیشه در زیبایی بصری ساختمان‌ تاثیرگذار است. می‌توانید ترکیب رنگی یکسان برای ایجاد هارمونی میان دیوار ساختمان و درب و پنجره آن برقرار کنید. ترکیب رنگی متفاوت برای دیوار ساختمان و درب و پنجره نیز از دیگر روش‌های ترکیب رنگی جذاب است.

پرطرفدارترین شیوه برای ایجاد ترکیب رنگی میان دیوارهای ساختمانی و درب آن استفاده از رنگ سفید و مشکی است.

معمولا در انتخاب رنگ درب پارکینگ مدرن و درب‌های طرح‌دار مدرن از رنگ‌های چوبی و روشن استفاده می‌کنند و رنگ دیوارهای ساختمان را مشکی، خاکی و یا مرمر انتخاب می‌کنند. بهتر است ترکیب رنگ دیوار و درب در تضاد با یکدیگر باشند. البته هارمونی رنگ تیره و روشن نیز ترکیب بسیار زیبایی است. برای مثال رنگ دیوار را خاکستری و یا طوسی انتخاب کنید و رنگ درب ساختمان را مطابق با آن یک درجه روشن و یا تیره خریداری کنید.

در انتخاب ترکیب رنگ در درب‌های داخلی ساختمان مانند درب اتاق خواب و درب سرویس بهداشتی نیز می‌توانید از همین روش‌ها استفاده کنید. البته در رنگ دیوار و درب‌های داخلی خانه می‌توانید از رنگ‌های روشن مانند سبز، آبی و صورتی با توجه به علایق و سلیقه‌تان استفاده کنید.

رنگ آمیزی درب و چهارچوب هماهنگ با قرنیز

ایجاد یک هارمونی رنگ جذاب میان قرنیزهای کف اتاق و قرنیزهای دیوار با رنگ درب و پنجره خانه، جلوه ویژه‌ای به خانه می‌دهد. استفاده از قرنیزهای چوبی و ایجاد یک تریکب رنگی با درب قهوه‌ای یا چوبی حس آرامش را در فضای خانه برقرار می‌کند. اگر درب‌های خانه سفید و یا تیره هستند، بهتر اسن از قرنیزهای سفید و سنگی استفاده کنید.

 قرنیزهای تیره رنگ نیز با اکثر رنگ‌های درب و چهارچوب به خوبی ترکیب می‌شوند. اگر از رنگ‌های روشن برای درب خانه و دکوراسیون منزل استفاده کرده‌اید به هیچ عنوان از قرنیزهای تیره استفاده نکنید.

در برخی از پارکینگ‌ها و ساختمان‌ها از قرنیزها برای ایجاد خط‌کشی دقیق در فضای پارکینگ و تقسیم بندی‌های فضا استفاده می‌شود. پارکینگ‌های بزرگ معمولا از درب دو لنگه فلزی و یا درب‌های ریلی استفاده می‌کنند. بهتر است برای قرنیز پارکینگ و درب‌های آن از رنگ‌های تیره و چرک بردار و هماهنگ با یکدیگر استفاده کنید. توجه به این جزئیات کوچک نقش بسیار تاثیرگذاری در زیبایی ساختمان شما خواهد داشت.

سفارش درب و پنجره فلزی با رنگ و طرح دلخواه شما در شرکت آذر فلز پایون

در این مطلب شما را با انواع روش‌های ترکیب رنگ درب و چهارچوب آشنا کردیم. همانطور که خواندید رنگ، طرح و جنس درب و پنجره ساختمان نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان دارد. علاوه بر آن، حفظ امنیت ساختمان نیز از دیگر نکات مهم در انتخاب درب و پنجره مناسب است.

شرکت آذر فلز پایون با قبول انواع سفارش‌های درب فلزی ساختمان، درب باغ و ویلا، درب پارکینگ و انواع حفاظ و پنجره‌های فلزی با بالاترین کیفیت و طبق سلیقه و نظر شما، آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۴۰۱۳ تماس بگیرید. کارشناسان بخش فروش شرکت پایون، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

۲۱۲۱

کد خبر 1499369

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استفاده کنید ترکیب رنگ درب ساختمان درب و پنجره ترکیب رنگی برای ایجاد رنگ دیوار روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم

یورگن کلوپ جنبه مثبت پیروزی لیورپول را می‌بیند و امیدوار است بازیکنانش برای قهرمانی لیگ برتر تلاش کنند. 

طرفداری | آخرین بازی اروپایی یورگن کلوپ در قامت سرمربی لیورپول ناامیدکننده ظاهر شد. 

با وجود برتری 1-0 در برگامو، لیورپول در مجموع با شکست 3-1 مقابل آتالانتا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از این رقابت‌ها خداحافظی کرد. قرمزها که بازی را امیدوارکننده آغاز کرده بودند، نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما عملکرد عجیبی از سوی لیورپول رقم خورد. جایی که آن‌ها اکس‌جی 0.04 را زمانی به ثبت رساندند که همه در انتظار کامبک بودند. یورگن کلوپ مقابل دوربین TNT در واکنش اولیه گفت:

در خانه حذف شده بودیم. خودمان را در یک موقعیت بسیار سخت قرار دادیم. برای مدت طولانی از بازی را دوست داشتم. تعهد، شور و قدرت بازیکنان قابل تحسین بود. کمی بدشانسی آوردیم. اگه ترنت کمی آماده‌تر بود می‌توانست به بازی ادامه دهد. شروع فوق‌العاده‌ای داشت، آن‌ها هیچ راهی برای دفاع کردن در مقابلش نداشتند. ولی خب در پایان انرژی ادامه دادن نداشت. ما طی 3 بازی 67 شوت داشتیم اما نتوانسیم به پیروزی برسیم. واقعا عجیب است، ما در این بازی‌ها عملکرد بدی نداشتیم. 

کلوپ ادامه داد: 

 در حال بازگشت به مسیر پیروزی هستیم. بازی امشب واکنشی بود که به آن احتیاج داشتیم. بیایید روی این رقابت که در آن حذف شده‌ایم، خط بکشیم. ما به خاطر هوادارانمان می‌خواستیم به دوبلین برویم (محل برگزاری فینال). 

با موقعیت‌های کمی که داشتیم، فکر می‌کنم حریف را نگران کردیم. آنها فهمیدند کار آسانی نخواهد بود. از این بابت راضی‌ام. از اینکه صعود نکردیم ناراحتیم اما عصبانی یا سرخورده نیستیم. حالا روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز می‌کنیم، همین کار را انجام خواهیم داد. هفته گذشته هفته‌ی خوبی نبود. این نتیجه می‌شود گفت شروع باقیمانده فصل است. عملکرد و نتیجه‌ی خوبی بود. اینطور بهش نگاه می‌کنیم. از نگاه من آتالانتا شایسته صعود بود. اگر شایسته نباشیم، نمی‌خواهم صعود کنیم. 

محمد صلاح عملکرد ضعیفی در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته است. کلوپ نگران است؟

نگران نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند، این اتفاقی است که برای مهاجمان می‌افتد، باید از این وضعیت عبور کنیم. او یکی از باتجربه‌ترین مهاجمان است. اولین بار نیست که صلاح موقعیت از دست می‌دهد. اهمیتی ندارد. 

بازیکنان لیورپول در این مقطع از فصل خسته شده‌اند؟

تصور کنید ما خسته نبودیم و صرفا به خاطر یک تاکتیک مزخرف این عملکرد را داشتیم. گاهی عملکرد ما به خاطر یک ایده تاکتیکی مزخرف است. ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. من فوتبال‌های متعددی را دنبال می‌کنم. لیگ برتر سخت‌ترین رقابت دنیاست. دوره سختیست و باید هم سخت باشد. سه تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. اگر چیزی آسان بود، یک جای کار ایراد داشت. 

تیم‌های انگلیسی یکی پس از دیگری حذف می‌شوند. کلوپ چه نظری دارد؟ 

لیگ برتر از نظر شدت بازی‌ها در سطح دیگری قرار دارد. قطعا همینطور است. حتی اگر من چنین چیزی را به زبان نیاوردم، آن‌ها فردا در مقاله‌ها اشاره خواهند کرد. امروز دیدید که مسابقات تکراری اف‌ای کاپ حذف شد. کار سختیست دیگر مشکل من نخواهد بود!  

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • ایده‌ای جالب و بهداشتی برای استفاده در مکان‌های عمومی (فیلم)
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس