Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان روستایی بخش کویرات این شهرستان خبر داد.

احمد مرشدی بیدگلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد خجسته امام زمان(عج) ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی رهروان وصال شهرستان آران و بیدگل در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل افزود: این بسته ها به همت جوانان این کانون با همکاری و مشارکت خیرین، آماده سازی و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا در ۶ روستای بخش کویرات این شهرستان توزیع شد.

 

مرشدی افزود: هر بسته معیشتی در قالب ۹ قلم کالای ضروری به ارزش دو میلیون ریال شامل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، قند، رب گوجه فرنگی، لوبیا و نخودفرنگی است.



مسئول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل با بیان اینکه در این بسته ها علاوه بر مواد غذایی، مسابقه فرهنگی به استقبال ظهور و دعای هفتم صحیفه سجادیه هم پیوست شده است، افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیون ریال از سوی مردم و خیّران هزینه شده است.



کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل از جمله کانون های تخصصی حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با اتکا به کمک های خیر و خداپسندانه مردمی در طول سال علاوه بر فعالیت های فرهنگی و مذهبی به نیازمندان و محرومان جامعه کمک می کند.

 

اقدامات این گروه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوزه فرهنگی، معیشتی و پوشش کمک تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند است.



شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی شهرستان آران و بیدگل میلاد امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان آران و بیدگل اصفهان بین نیازمندان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل