Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها از همراهی گسترده مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش «دوباره زندگی» و جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی خبر داد. خبرگزاری میزان - محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه آغازین شورای عالی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰، به بازدید مسئولان قضایی از جمله دکتر علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر، دکتر صاحبکار معاون راهبردی قوه قضاییه، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و علی القاصی مهر دادستان تهران از زندان‌ها در روز‌های تعطیل سال جدید اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ مدیران ستادی سازمان زندان‌ها نیز لحظه سال تحویل را در کنار زندانیان گذراندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: مشروح اولین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ وی همچنین با تقدیر از رسانه ملی و به ویژه برنامه «عصر جدید»، از همراهی گسترده مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش «دوباره زندگی» و جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی خبر داد و گفت که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز وعده داده با پرداخت رقمی معادل مبلغ جمع آوری شده، در این کار خیر مشارکت نماید.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین «حفظ امنیت و سلامت زندانیان» را اولویت اصلی برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و از اجرای طرح‌های ویژه در این زمینه خبر داد.

انتهای پیام/  برچسب ها: جرایم غیرعمد سازمان زندان ها حاج محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرایم غیرعمد سازمان زندان ها حاج محمدی سازمان زندان ها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد