Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام امیر دریادار حبیب‌الله سیاری آمده است: فرارسیدن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، حجت‌الله علی العالمین حضرت بقیه الله الاعظم (عج) که به عنوان روز "سربازان گمنام امام زمان" نام گذاری شده را به جنابعالی و کارکنان نجیب و خدوم آن وزارت که به عنوان پیشقراولان شناسایی و خنثی کردن توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایثار و فداکاری تلاش می‌نمایید و سنگر گمنامی شما به نام مطهر آن وجود نازنین معطر و سینه ستبرتان به مدال سربازی امام زمان(عج) منور است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن آرزوی تعجیل در ظهور آن حضرت، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی و تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

دریادار سیاری در پیام‌های جداگانه‌ای روز سربازان گمنام امام زمان را به رییس سازمان حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح و رییس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریادار سیاری امیر سیاری سیاری روز سربازان گمنام امام زمان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرآنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896508

دیگر خبرها

  • تبریک تولد ۸۵ سالگی رهبر انقلاب؛ رهبران معاصر با آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه نیستند
  • از مهمان نوازی و استقبال گرم شما از رئیس جمهور متشکریم
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند