Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:13:42 GMT

لزوم تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۰۹۹

لزوم تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اصلاح الگوی مصرف، افزایش اعتماد عمومی و ارتقای فرهنگ جامعه شد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار نوروزی مدیرکل صدا و سیمای استان با وی، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران، کارکنان و خبرنگاران صداوسیمای استان، گفت: صداوسیما تریبون عمومی و صدای مردم و مسئولان است و باید بیان موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام در کنار مشکلات و نارسایی‌ها مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های تولیدی صداوسیما در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اهمیت کار این مجموعه، کمتر از کار مدافعان سلامت نیست.

وی افزود: برنامه‌های تولیدی صداوسیما با محوریت کرونا، در زمینه آگاهی هرچه بیشتر مردم، تاثیربسیار خوبی دارد و امیدواریم با قدرت هرچه بیشتر استمرار یابد.

پورمحمدی گفت: انتخابات امسال، یک آزمون بزرگ برای همه ما است و انتظار داریم تا همه گروه‌های تاثیرگذار به ویژه صداوسیما برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان هم در این دیدار با اشاره به اقدامات رسانه ملی در راستای آگاهی‌ بخشی به مردم در دوران شیوع کرونا، از آمادگی همه عوامل این مجموعه برای نقش‌آفرینی در برگزاری انتخابات باشکوه در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود