Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمد دامادی" روز یکشنبه در حاشیه بازدید از فازهای مختلف شهرک صنعتی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران با توجه به نزدیکی با بندر امیرآباد می تواند ظرفیت خوبی برای صنعت و ایجاد صنایع مختلف در استان باشد.

وی افزود: زمانی مصوب شد تا یکهزار هکتار از اراضی بانک زمین برای احداث شهرک صنعتی در اختیار بهشهر و گلوگاه قرار گیرد که برنامه ریزی های انجام شده و زمین در اختیار شهرک های صنعتی قرار گرفت اما به دلیل مجاورت با میانکاله و محیط زیست بخش اعظمی از این اراضی در حریم محیط زیست قرار دارد و باید در این بخش چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: مشکل فعلی این است که ۵۰۰ هکتار از تعهدات بانک زمین در قبال شهرک صنعتی سردار سلیمانی بهشهر در حریم تالاب بین المللی قرار دارد و عملاً غیرقابل استفاده است و با توجه به اینکه نمی خواهیم محیط زیست دچار مشکل شود لذا نیازمند ۵۰۰ هکتار دیگر برای این امر هستیم.

به دنبال تامین 500 هکتار زمین صنعتی جدید هستیم

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با پیگیری های لازم مقرر شد تا با هماهنگی وزیر صمت و وزیر جهاد کشاورزی ۵۰۰ هکتار زمین جهت ایجاد شهرک صنعتی واگذار شود که با قوت پیگیری می شود.

دامادی شهرک صنعتی بهشهر را نقطه عطفی در صنعتی شدن مازندران دانست و تصریح کرد: فاز نخست راه اندازی شهرک صنعتی سردار سلیمانی بهشهر کلید خورده است و زیرساخت ها در حال استقرار می باشد و البته سرمایه‌گذاران مختلفی هم وجود دارد تا بهره برداری خوب از اراضی این شهرک شود.

وی ریشه اصلی فقر صنعتی مازندران را در کمبود زمین جهت استقرار واحدهای بزرگ دانست و افزود: برای حل این مشکل باید مدیریت بهره برداری از اراضی در اولویت مدیرانی استانی قرار گیرد. 

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تعداد واحدهای صنعتی قدرتمند در مازندران را انگشت شمار عنوان کرد و افزود: این میزان صنایع تناسبی با نیاز موجود و آینده استان در زمینه اشتغال و کارآفرینی ندارد. 

وی گفت: دهها است که مازندران در حوزه کشاورزی محدود و متوقف مانده است و با وجود اینکه همواره کشاورزی اولویت نخست کشور و این استان محسوب می شود، اما باید قبول کرد که حل مشکلات اقتصادی به خصوص بیکاری در گرو صنعتی شدن می باشد. 

شهرک صنعتی سردار سلیمانی بهشهر بزرگترین شهرک صنعتی استان مازندران است که عملیات اجرایی آن در مرداد ماه سال گذشته آغاز شد و مقرر شد تا صنایع سازگار با محیط زیست به دلیل همجواری با شبه جزیره میانکاله در این شهرک راه اندازی شود. 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی محمد دامادی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی محمد دامادی صمت سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی محمد دامادی صمت اخبار کنکور شهرک صنعتی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است