Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:23:41 GMT

ساخت 16 منزل مسکونی در روستای محروم کرزا لامرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۱۶۲

ساخت 16 منزل مسکونی در روستای محروم کرزا لامرد

امام جمعه شهرستان لامرد گفت: طی صحبت‌هایی که با مسئولین شهرستان انجام شد مقرر گردید ۱۵-۱۶ منزل مسکونی در روستای محروم کرزای شهرستان لامرد ساخته شود و در هفته دولت به بهره برداری برسد.

حجت‌الاسلام علی حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا از شهرستان لامرد، با اشاره به مشکلات مادی مردم روستای کرزا تصریح کرد: روستای کرزا یکی از روستاهای محروم شهرستان لامرد است که مشکلات عمده ای در بحث آب، برق، گاز، راه مواصلاتی و مسکن دارد؛ طی صحبت‌هایی که با نماینده بنیاد مسکن پس از مشاهده خانه های روستایی شد وی اعلام کرد که این خانه ها در اسرع وقت باید تخریب و بازسازی شوند لذا اینجا همت مضاعفی را در امر بازسازی میطلبد که با کمک نماینده و نیروهای جهادی انشاالله این مهم تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه «تا سیمای محرومیت از اینا روستا پاک نشود تلاش برای بازسازی آن خاتمه نمیابد» خاطرنشان کرد: برای خانه هایی که نمی‌توان آنها را مرمت کرد مقرر شده است خانه نو با ابعاد ۶۰ در ۷۰ ساخته شود و به صاحبان آن ها وام با سود ۴ درصد تعلق بگیرد لذا امیدواریم که در سال ۱۴۰۱ محرومیت‌ از این روستا پاک و مهاجرت معکوس انجام شود. در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با نیم نگاهی به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای گفت: علیرغم وجود دستگاه‌های مختلف در شهرستان لامرد طی سالهای زیاد، این گونه محرومیت‌ها در شهرستان لامرد وجود دارد ولی هم اکنون با حضور نیروهای جهادی در کرزا، انقلابی شده است چراکه روستایی که حتی در مسائل بهداشتی هم دچار مشکل بود عمران و آبادانی آن در حال مرتفع شدن است. سید موسی موسوی بیان کرد: تمرکز خود را بر روی حل مشکلات روستای کرزا خواهیم گذاشت؛ ما نیز در این راستا کمک خواهیم کرد تا تأمین اعتبار شود. وی  تاکیدکرد: آن چیزی که بسیارزیاد در این روستا مشاهده می‌شود پراکندگی خانه های روستایی است که این موضوع ارائه خدمات را با مشکل مواجه میکند لذا در طراحی جدید ساخت و ساز منازل آن که بنیاد مسکن بر اساس مبنای فنی و اصولی متقبل شده است این مهم مورد توجه قرار گرفته است تا بتوان خدمات آتی بهتر فراهم شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لامرد فارس شهرستان لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل