Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:07:34 GMT

۱۵ حادثه مرتبط با وزش باد شدید در مشهد رخ داد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۲۷۵

۱۵ حادثه مرتبط با وزش باد شدید در مشهد رخ داد

آتشپاد دوم مهدی رضایی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع یا تیر چراغ برق، احتمال سقوط اسکلت ساختمان، داربست و درختان بخشی از این عملیات بود.

وی اضافه کرد: این حوادث تلفات جانی نداشته است.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: هم اکنون ۵۳ ایستگاه آتش نشانی مشهد در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، امروز سرعت وزش باد به صورت لحظه‌ای در ایستگاه فرودگاهی مشهد به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

برچسب‌ها آتش نشانی مشهد سازمان هواشناسی كشور طوفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی مشهد سازمان هواشناسی كشور آتش نشانی مشهد سازمان هواشناسی كشور طوفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: مانور عملیاتی در شب از جمله نوررسانی، آبرسانی، نجات و مهار آتش‌سوزی امشب در ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی رشت برگزار می‌شود.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: به منظور بالا بردن توان علمی، جسمانی و عملیاتی نیروهای جوان آتش‌نشانی رشت مانور عملیات در شب از جمله نوررسانی، آبرسانی، نجات و مهار آتش‌سوزی امشب ساعت ۲۱ در ایستگاه سه آتش نشانی واقع در بلوار شهید مدرس شهر رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: این مانور تخصصی با حضور افسران ارشد، رؤسای ایستگاه‌های مربوطه در تاریکی مطلق و تنها با بهره‌گیری از پروژکتورهای نصب شده بر روی خودروهای عملیاتی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه نیروهای دو ایستگاه عملیاتی به همراه چهار خودرو آتش‌نشانی از جمله نردبان هیدرولیک در این مانور حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این مانور، آتش‌نشانان با قطع جریان برق و با استفاده از تجهیزات فردی در شرایط دشوار تاریکی شب، به صورت نمادین اقدام به رهاسازی و نجات مصدومان و اطفای حریق در ایستگاه سه آتش‌نشانی خواهند کرد.

مؤمنی گفت: این سازمان با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتورسیکلت در ۱۵ ایستگاه به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان به دنبال جذب نیرو در سازمان آتش‌نشانی هستیم، افزود: امیدواریم امسال بتوانیم با همکاری استانداری گیلان، نیروی انسانی و خودروهای عملیاتی سازمان را افزایش دهیم.

کد خبر 746563

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت