Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:12:03 GMT

پیش‌بینی هوای غالبا پایدار در گیلان تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۴۲۲

پیش‌بینی هوای غالبا پایدار در گیلان تا پایان هفته

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه بارشی و کاهش ابر در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت کلی هوای استان تا آخر هفته، افزود: هوای استان تا آخر هفته غالبا پایدار بوده و دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین در توصیف وضعیت جوی برای فردا دوشنبه تا سه شنبه، گفت: هوای استان برای فردا و پس فردا نیمه ابری است و در صبح با پدیده مه و همچنین در طول دو روز وزش باد پیشبینی می‌شود.

دادرس همچنین در تشریح وضعیت هوای استان برای دو روز چهارشنبه و پنجشنبه، بیان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی برای روز چهار شنبه هوای استان ابری و در بعضی از نقاط بارش پراکنده و برای پنجشنبه هوای صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان هواشناسی دمای هوا سامانه بارشی هوای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد