Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:08:15 GMT

تصادف آمبولانس با تریلی ۳ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۴۷۴

تصادف آمبولانس با تریلی ۳ کشته برجای گذاشت

گروه استان‌ها-سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مرگبار آمبولانس درمانگاه دهق با یک تریلی خبر داد و گفت: متاسفانه امدادگر ۴۲ ساله و مادر باردار ۳۴ ساله ۷ ماهه در محل فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، عباس عابدی در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف آمبولانس درمانگاه دهق با تریلی، اظهار داشت: امروز در منطقه علویجه- سه راه هسنیجه این حادثه مرگ‌بار در ساعت14:28 دقیقه ا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه  یک کد آمبولانس 115 و یک کد هلال احمر به محل اعزام و اقدام به انتقال آنها به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر کردند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به فوت سرنشینان آمبولانس، اظهار داشت: 3 نفر در محل، آقای 42ساله امدادگر آمبولانس درمانگاه، مادر باردار 34ساله 7 ماهه همراه با جنینش در دم فوت کردند.

قزوین پنجمین استان پرتردد در نوروز/52 درصد تصادفات فوتی متعلق به خودروهای غیربومی استتصادف زنجیره‌ای 20 خودرو در  کنار گذر شرق اصفهان / محورها تا اطلاع ثانوی مسدود استافتتاح محور چهاربانده خوی ـ ایواوغلی تصادفات را به صفر می‌رساند

وی ادامه داد: مادر باردار و ماما 32ساله و همراه بیمار39ساله به بیمارستان منتقل شدند مادر باردار در محل فوت کرد ولی به خاطر احتمال زنده ماندن جنینش به بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه در بیمارستان فوت جنین نیز تائید شد.

انتهای پیام/166/ی

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عباس غریبی در آستانه هفته سلامت به بیمارستان صنعت نفت خارگ رفت و در نشست با کارکنان این بیمارستان، گفت: با توجه به جایگاه ویژه و استراتژیک جزیره خارگ باید به‌دنبال تقویت حوزه بهداشت و درمان در این جزیره باشیم.

وی افزود: در همین راستا به‌دنبال احیای مصوبه‌های فراموش شده رفتیم که یکی از مهمترین آنها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی اشاره و بیان کرد: مراحل قانونی راه اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و درتلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استاندارد‌های روز و مورد تأیید حوزه بهداشت و درمان مجهز کنیم.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن، میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آنها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

غریبی به تلاش‌های انجام شده برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارگ از جمله بهبود وضعیت اورژانس هوایی اشاره و اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیاز‌های بهداشتی و درمانی آنان تامین شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین گفت: با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اقدام به خرید ۲ دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر ۱۶ لیتری درمان ضایعات پوستی کرده و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • فیلم| انتقال هوایی مادر باردار گرفتار در سیل بلوچستان
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم
  • آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود