Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده با پیراهن شماره ۴ در تیم ملی حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور جدید تمرینات تیم ملی ایران در حالی برگزار می‌شود که شجاع خلیل زاده نیز برخلاف دوران کارلوس کی‌روش در بین دعوت شدگان حضور دارد و به نظر می‌رسد به عضوی ثابت در تیم دراگان اسکوچیچ تبدیل شده است.

نکته جالب این‌که شجاع برخلاف اردوهای باشگاهی، با پیراهن شماره سه در تمرینات حضور نیافته و کیت شماره ۴ را برتن می‌کند که سال‌ها در اختیار زوج سابق او سیدجلال حسینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال کاپیتان پرسپولیس با این شماره در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز حضور یافت و در نهایت با ۱۱۵ بازی ملی از تیم کنار رفت.

در جام جهانی قبلی این پیراهن در اختیار روزبه چشمی بود و حالا باید دید که آیا شجاع می‌تواند چشمی را از تیم ملی کنار بزند و در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ عضوی از تیم ملی باشد یا خیر؟

پیراهن مورد علاقه شجاع یعنی شماره ۳ در اختیار احسان حاج صفی است که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته و نفر اول تیم محسوب می‌شود.

خلیل زاده تاکنون ۷ بازی ملی انجام داده و البته اگر در دوره کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شد، می‌توانست رکورد بهترین داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خلیل زاده سیدجلال حسینی پرسپولیس خلیل زاده سیدجلال حسینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش خلیل زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان استقلال را به همراه داشت.

کاپیتان استقلال تاکید کرد: تابع قانون هستم و تلاش می کنم سوتفاهم ایجاد شده برطرف شود. اتفاق غیر متعارف و غیر منتظره ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می دود و ماموران حراست ورزشگاه به سمت او می روند، احساس کردم به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هرحال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و ماموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

کاپیتان استقلال ادامه داد: قطعا اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می کردم. رفتار جیمی جامپ ها را به هیچ وجه تایید نمی کنم ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.
سید حسین حسینی افزود: در تمام این سالها که به شکل حرفه ای فوتبال کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ کس هنجارشکنی و بی قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می کنم سو برداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سو برداشت شده لازم می دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه از رفتارم در اراک و نه از حرف هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار ماموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکردم و نمی کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی های استقلال فکر می کنم، شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلا دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئنا از امروز برای هدفمان تلاش مضاعف می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897990

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • سیدحسین: هدفم جلوگیری از تنش هوادار و مأموران بود
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!