Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:40:20 GMT

توفان سبزوار را درنوردید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۱۷۰

توفان سبزوار را درنوردید

رییس اداره هواشناسی سبزوار در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد شدید در نواحی مختلف این شهرستان که از عصر امروز آغاز شده تا فردا ادامه خواهد داشت.

رضا صبوری افزود: هواشناسی خراسان رضوی پیش از این نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی مناطق استان هشدار داده بود.

وی ادامه داد: طی سه روز گذشته نیز باد شدید با سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت سبزوار و برخی مناطق اطراف آن را درنوردیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره هواشناسی سبزوار گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شرایط ناپایدار هوا از جمله رگبار پراکنده، گرد و غبار و وزش باد شدید و به نسبت شدید در اغلب مناطق این استان تا دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت که ممکن است در برخی نواحی همراه با بروز خسارت باشد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا سبزوار سازمان هواشناسی كشور توفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا سبزوار سازمان هواشناسی كشور تغییرات آب و هوا سبزوار سازمان هواشناسی كشور توفان اخبار کنکور باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از بعداز ظهر روز دو شنبه ۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
آقای قطره افزود: رگبار باران و رعدوبرق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: سیلابی شدن مسیل‌ها ورودخانه‌های فصلی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سبک، احتمال آسیب به گلخانه‌ها از جمله مخاطرات این سامانه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری