Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@07:02:44 GMT

آزاده نامداری چگونه خود کشی کرده است؟+عکس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۳۶۶

آزاده نامداری چگونه خود کشی کرده است؟+عکس

 رکنا: در حالی که فرضیه خودکشی در حال حاضر قوی ترین فرضیه برای علت فوت آزاده نامداری است؛ حال این سوال در اذهان عمومی جای می گیرد که آزاده نامداری چگونه خود کشی کرده است؟

آیا می توان با استناد به یکی از دست نوشته های آزاده نامداری این احتمال را داد که او به نوعی افسردگی دچار بوده است؟

آزاده نامداری در یکی از آخرین پست های اینستاگرام خود در شب جشن تولدش، دل نوشته ای غمبار منتشر کرد که مضمون ناامیدی و یاس در آن به خوبی احساس می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف های غمناک آزاده نامداری قبل از مرگ

آزاده نامداری در شب چهارشنبه سوری کلیپی از جشن تولد منتشر کرد.این کلیپ در آذرماه ضبط شده بود. آزاده نامداری در پست خود نوشت:«این چند ثانیه مال تولد من است، آذر ماه، اما مرور که میکنم یکی از قشنگترین شبهای زندگیم بود که میخواهم بماند به یادگار. آنقدر حرف توی دلم تلمبارشده که نمیدانم چه بنویسم، سال سخت، سال درد، شبها یا دعا میکردیم یا با اشک خداحافظی.

چندین و چند بار نمیدانم اما خیلی بیشتر از توان مان برای یک سال. حرفهای کارشناس برنامه که از دیروز همه جا هست به من احساس تحقیر میدهد،اواز یک تریبون رسمی میگوید نخورید آخر اینجا ایران است سرزمینی سرشار از انواع نعمات خدا، من بچه جنگم با سن کم بمباران یادم هست، اما درتصورم نمیگنجد دخترم، قلبم، همه چیزم قرار باشد توجیه شود که جنگ است جنگی از نوعی دیگر، انصافا شما که بچه دارید نمیترسید؟؟

اگر روزی از من بپرسد که بااین همه رنج چرا من را به دنیا آوردی چه بگویم؟ چرا بساطت را جمع نکردی واز این کشور نرفتی؟؟ بگوید چرا من را اینجا به دنیا آوردی؟؟

حرفهایم برایش قابل فهم نیست که دخترم من عاشق این خاکم، من تحت هیچ شرایطی سرزمینم راترک نمیکنم، من امیدوارم، میخواهم بسازم این سرزمین آبا واجدادی را، نباید خاکمان را رها کنیم و وای اگر بمن پوزخند بزند که بفرما این وضع ماست. توی ممنوع الکار به چی دقیقا امیدواری؟ کجا را دقیقا میخواهی بسازی؟

خدا کند از چشمهایم بخواند که عشق به وطن رگ وریشه دارد، به هر قیمتی.

پ.ن

نمیخواهم کام تان را تلخ کنم، تا ساعاتی دیگر جشن ایرانی چهارشنبه سوری است، البته با مراقبت های کامل.

بگذارید به حساب درد دل آخر سال.

من امیدوارم سخت امیدوار،بهار با روزهای بلندش،با خورشید عالم تابش شاید مرهم دردمان شود شاید بهارمان واقعی باشد چه معلوم

کشف قرص روی کانتر آشپزخانه

در شب کشف جسد آزاده نامداری در خانه اش مقداری قرص روی کانتر آشپزخانه او دیده شد که شاید مصرف همین قرص ها سبب مرگ او شده باشد. می توان احتمال داد که مصرف دارو به طور ناخواسته او را به کام مرگ فرو برده است و دقیقا همین جا سوالی در ذهن، پرانتز باز می کند که آیا اگر کسی از مرگ خود بی خبر باشد قبل از فوت برای دخترش نامه ای با مضمون خداحافظی می نویسد؟

با این حال باید منتظر بود تا نظر دقیق پزشکی قانونی از طریق مراجع قضایی در مورد علت دقیق فوت آزاده نامداری اعلام شود و مشخص شود که چه چیز او را به کام مرگ کشاند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آزاده نامداری خود کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، یاسر اشتاد  افزود: طبق الگوهای هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روزهای یکشنبه و دوشنبه بارشهای رگباری دوباره مناطق را در برمی گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده است، گفت: افزایش دما بین ۲ تا سه درجه سانتی گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین هشت تا ۲۳ سانتی گراد داشت، افزود: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان ثبت شده است.

متوسط بارش اذربایجان غربی طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

بارش ها در شمال استان نسبت به بلند مدت افزایش دارد و بیشترین افزایش در شهرستان ماکو با ۵۳ درصد رشد است.

میزان بارندگی ثبت شده در ماکو ۱۹۳.۶ میلی‌متر است که نسبت به سال زراعی گذشته که ۱۲۵.۶ میلی‌متر بوده ۵۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۵۳ درصد افزایش دارد.

بارندگی ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها