Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@14:39:39 GMT

رقابت میلان و رم برسر جذب بلوتی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۷۲۵

دو باشگاه بزرگ ایتالیایی وضعیت مهاجم تیم فوتبال تورینو را زیرنظر دارند.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ دو باشگاه میلان و رم وضعیت آندره‌آ بلوتی، مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال تورینو را زیرنظر دارند و برای جذب این بازیکن در تابستان پیش‌رو وارد رقابت با یکدیگر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تورینو، اما حاضر نیست بلوتی ۲۷ ساله را به این راحتی از دست بدهد و برای واگذاری این بازیکن به باشگاهی دیگر حداقل ۳۵ میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

مهاجم ایتالیایی و ملی‌پوش تورینو از سال ۲۰۱۵ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۲۱۸ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۳ گل نیز به ثمر رسانده است.

بلوتی که تا سال ۲۰۲۲ با تورینو قرارداد دارد، برای تمدید قرارداد هنوز با این باشگاه به توافق نرسیده است، برای همین این باشگاه گزینه فروش او را در نظر دارد.

او در فصل جاری در ۲۶ بازی برای تورینو به میدان رفته و آمار ۱۱ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: سنگربان فرانسوی لیل در صدر گزینه‌های خرید آث‌میلان

انتهای پیام/

برچسب ها: میلان رم آندره‌آ بلوتی تورینو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان میلان رم آندره آ بلوتی تورینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

در دومین شب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر رقبای انگلیسی خود راهی دور نیمه‌نهایی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدال پپ و کارلتو در اتحاد مطابق انتظار‌ها پیش رفت و توپ و میدان در اختیار سیتیزن‌ها بود، اما در همان نیمه نخست رودریگو باز هم پپ را آزار داد و روی یک ضد حمله گل اول مادریدی‌ها و چهارمین گل خودش به منچسترسیتی را به ثمر رساند.

پس از گل فشار شاگردان گواردیولا بیشتر شد و شدت فشار‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی بالاخره مادریدی‌ها را دچار اشتباه کرد و دفع ناقص رودیگر را دی‌بروینه به طاق دروازه لونین چسباند. در وقت‌های اضافه هم آنچلوتی فوتبال ناب ایتالیایی و کاتاناچیو واقعی را به نمایش گذاشت و توانست بازی را به ضربات پنالتی بکشاند.

تصور می‌شد سیتیزن‌ها در ضربات پنالتی در اتحاد دست بالاتر را داشته باشند و با اولین پنالتی هدررفته مودریچ امید به اردوگاه این تیم بخشیده شد، اما شاهکار لونین در ضربات پنالتی و مهار ۲ ضربه از برناردو سیلوا و کواچیچ حکم به صعود مادریدی‌ها به مرحله نیمه‌نهایی داد.

در سمت دیگر ماجرا توخل و آرتتا در آلیانتس‌آره‌نا جدال خود را برگزار کردند و بایرن مونیخ ثابت کرد حتی در بدترین روزهایش هم برابر آرسنال شکست نمی‌خورد.

باواریایی‌ها در این بازی با تک گل یوزآ کیمیش به برتری رسیدند و جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی یک رقابت سنتی و جذاب بین رئال مادرید و بایرن‌مونیخ شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده
  • صفر تا ۱۰۰ این مازراتی رُزگلد فقط ۲٫۸ ثانیه طول می‌کشد / عکس
  • خودروی برقی ایتالیایی‌ها در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد/ عکس
  • تصمیم نهایی میلان: سرمربی ایتالیایی نمی‌خواهیم
  • سرمربی ایتالیا و یک پاداش ویژه: تمدید قرارداد!
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست