Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگان قاره سبز مقابل رقبای خود به برتری دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، یکشنبه شب چندین بازی در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی ایتالیا، آلمان، انگلیس، سوئد و لهستان برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در گروه C تیم ملی ایتالیا در دیداری خارج از خانه برابر بلغارستان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. آندره‌آ بلوتی در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی و مانوئل لوکاتلی در دقیقه 82 گل‌های برد متوالی آتزوری را به ثمر رساندند تا این تیم صدرنشین جدول گروه شود. در بازی همزمان این گروه میان تیم‌های سوئیس و لیتوانی که با تأخیری نزدیک به 20 دقیقه آغاز شد، این سوئیس میزبان بود که با نتیجه یک بر صفر لیتوانی را شکست داد. سوئیس نیز مانند ایتالیا دومین برد خود را در این رقابت‌ها کسب کرد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آتزوری در رده دوم جدول قرار گرفت. در جدول گروه C پس از ایتالیا و سوئیس، تیم‌های لیتوانی، ایرلندشمالی و بلغارستان هر سه بدون امتیاز و به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

در گروه J تیم ملی آلمان میزبانش رومانی را با تک گل دقیقه 16 سرژ گنابری شکست داد تا دومین برد متوالی خود را کسب کرد و با شش امتیاز بالاتر از ارمنستان که آنهم شش امتیازی است اما تفاضل گل کمتری دارد، صدرنشین شود. ارمنستان در بازی همزمان موفق شد میهمان خود ایسلند را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. در پرگل‌ترین بازی این گروه هم تیم مقدونیه با نتیجه 5 بر صفر میهمان خود لیختن‌اشتاین را در هم کوبید.

مقدماتی جام جهانی 2022| اسپانیا اولین پیروزی‌اش را در گرجستان کسب کرد

 

در جدول گروه J پس از آلمان و ارمنستان، تیم‌های مقدونیه و رومانی هر دو با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم هستند و پس از آنها ایسلند و لیختن‌اشتاین بدون امتیاز در رده‌های پنجم و ششم قرار دارند.

شب گذشته در گروه I‌ نیز سه بازی برگزار شد که در مهمترین مسابقه انگلیس با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود آلبانی را شکست داد. هری کین در دقیقه 38 و میسون ماونت در دقیقه 63 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

 لهستان نیز با نتیجه 3 بر صفر در خانه خود برابر آندورا به برتری رسید. روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 30 و 55 و کارول سیدرسکی در دقیقه 88 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. مجارستان هم در بازی همزمان میزبانش سن‌مارینو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

در گروه I‌ انگلیس شش امتیازی صدرنشین است، لهستان و مجارستان هر دو با چهار امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند، آلبانی سه امتیازی چهارم است و تیم‌های آندورا و سن‌مارینو هم بدون امتیاز در رده‌‌های پنجم و ششم هستند.

در گروه B‌ تیم ملی سوئد در دومین بازی خود پس از بازگشت زلاتان ابراهیموویچ، میزبانش تیم کوزوو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. آگوستینسن در دقیقه 12، ایزاک در دقیقه 35 و لارسون در دقیقه 70 (پنالتی) گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. سوئد با این پیروزی شش امتیازی شد و بالاتر از اسپانیای چهار امتیازی صدرنشین شد. در گروه B یونان سوم است و تیم‌های گرجستان و کوزوو هم بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم هستند.

در گروه D اوکراین در خانه برابر فنلاند به تساوی یک - یک رضایت داد. با این نتیجه در جدول گروه D‌ تیم‌های ملی فرانسه با شش امتیاز، فنلاند و اوکراین با دو امتیاز، بوسنی با یک و قزاقستان بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم هستند.

و اما در گروه F‌ هم دو دیدار انجام شد که در مهمترین آنها دانمارک با نتیجه عجیب 8 بر صفر میهمان خود مولداوی را در هم کوبید. در بازی دیگر اسکاتلند در دیداری خارج از خانه تیم رژیم اشغالگر قدس را با تساوی یک - یک متوقف کرد.  پیش از این بازی هم اتریش با نتیجه 3 بر یک میهمانش جزایرفارو را از پیش رو برداشت.

در جدول این گروه هم دانمارک شش امتیازی صدرنشین است، اتریش با چهار امتیاز دوم، اسکاتلند سوم و پس از آنها جزایر فارو، رژیم اشغالگر قدس و مولداوی هر سه با یک امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر جام جهانی فوتبال فوتبال اروپا جام جهانی قطر جام جهانی فوتبال فوتبال اروپا ترتیب در رده مقدماتی جام جهانی ثمر رساندند نتیجه 3 بدون امتیاز شش امتیازی شش امتیاز جدول گروه تفاضل گل بازی هم بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام آسیا مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت.  ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۲۰ به ۱۰ هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در این بازی احسان دلیرزهان ۱۰ امتیاز، متین آقاجانپور ۵ امتیاز، مجید رحیمیان۳ امتیاز و محمدمهدی رحیمی ۲ امتیاز کسب کردند.   بازی سوم تیم ملی مردان کشورمان ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز در چهارمین بازی خود از ساعت ۱۱:۵۵ مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰