Web Analytics Made Easy - Statcounter



اولین گرندپری رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی فرمول یک در فصل ۲۰۲۱ با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، فصل جدید رقابت‌های فرمول یک در بحرین آغاز شد که این مسابقه را لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس زودتر از رقبا به پایان رساند و روی سکوی نخست ایستاد.

قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با ثبت زمان یک ساعت و 32 دقیقه و 3 ثانیه و 897 هزارم ثانیه از خط پایان عبور کرد و 25 امتیاز از گرندپری نخست فصل گرفت تا گام اول برای کسب هشتمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها و شکستن رکورد میشاییل شوماخر را با اقتدار بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از همیلتون، مکس فرستاپن با تنها 745 هزارم ثانیه دوم شد 18 امتیاز گرفت. والتری بوتاس هم‌تیمی فنلاندی همیلتون نیز با 37 ثانیه و 383 هزارم ثانیه اختلاف نسبت به همیلتون به‌عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد و 16 امتیاز گرفت.

مایک شوماخر فرزند اسطور فرمول یک و راننده سابق فراری هم در این مسابقه شرکت داشت و آخرین نفری بود که از خط پایان عبور کرد. چهار راننده هم قادر به عبور از خط پایان نبودند که فرناندو آلونسو از تیم آلپاین یکی از آنها بود.

دیگر نکته مهم اولین گرندپری عملکرد بد رانندگان تیم فراری بود که چرا که سباستین فتل راننده آلمانی این تیم پانزدهم شد و هیچ امتیازی نگرفت. شارل لکلرک هم ششم شد و هشت امتیاز گرفت.

گرندپری بعدی «امیلیا رومانیا» در ایتالیاست که 29 فروردین برگزار می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. 

این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه‌ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست