Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر صفریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این هدایا شامل نذورات نقدی، طلا، سکه و کالا مانند شیشه، ایزوگام و… بوده است.

وی ادامه داد: طرح‌هایی برای جذب نذورات مانند طرح بنای نور، طرح خشت‌های طلا، طرح فرش نیز در سال گذشته اجرا شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان مرکزی گفت: سال گذشته در ارتباط با موضوع کرونا در قالب تهیه بسته‌های بهداشتی، کمک‌های مومنانه و… رقمی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در سطح استان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفریان بیان کرد: علاوه بر این کمک‌های یک خیر اراکی یک قطعه زمین به مساحت هشت هزار متر مربع و به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال با کاربری کشاورزی در کمربندی شمالی اراک به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اهدا کرده و برای استقرار موکب‌ها و انبار تجهیزات در نظر گرفته شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان مرکزی در ارتباط با کمک‌های اهدایی به زلزله زدگان سی سخت عنوان کرد: بالغ بر یک میلیارد ریال مبالغ اهدایی از سوی ستاد عتبات برای زلزله زدگان ارسال شده است.

صفریان افزود: خادمین و خیرین موکب احباب الرضا (ع) شهرستان محلات در منطقه زلزله زده سی سخت حضور دارند و فعالیت‌های ارزشمندی از قبیل بازسازی ۱۵ واحد مسکونی، مقاوم سازی ۲ واحد، اهدای ۵۰ تخته پتو، توزیع ۱۰۶ پک غذایی ،۴۰ عدد هیتر برقی و… انجام دادند. به تازگی نیز یک خیر محلاتی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بابت ساخت دو باب مدرسه و بازسازی مدارس آسیب دیده در منطقه سی سخت را متقبل شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در خصوص مشارکت ستاد بازسازی استان مرکزی در انجام پروژه‌های ستاد، گفت: پروژه ساخت ستون‌های ۱۸ گانه ایوان شرقی و غربی حرمین عسگریین در سامرا از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تفاهم نامه آن به تازگی منعقد شده است و در شهرستان محلات زیرساخت لازم برای ساخت ستون‌ها وجود دارد و در حال حاضر سنگ‌ها انتخاب و کار توسط کارگران در کارگاه‌ها آغاز شده است.

وی‌گفت: در ارتباط با ۲ پنجره یا نیم ضریح سرداب غیبت در سامرا پنجره اول کامل شده است و برای پنجره دوم اقلام مورد نیاز و هنرمندان مشخص شدند و پس از آغاز در کمترین زمان ممکن برای نصب آماده می‌شود.

صفریان افزود: سال گذشته از یکصد پزشک و پرستار که در جبهه مقابله با بیماری کرونا خدمات ارزشمندی را انجام دادند، از سوی ستاد عتبات استان مورد تجلیل و تکریم معنوی قرار گرفتند.

کد خبر 5177383

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نذورات کمکهای مردمی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا نیمه شعبان خطبه های نماز جمعه بوشهر تردد وسایل نقلیه گرگان تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اردبیل وزش باد مسافران نوروزی سانحه تصادف ستاد بازسازی عتبات عالیات میلیارد ریال استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد

به گزارش پارس نیوز ، بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. پیش از این محدودیت تراکنش خرید در هر روز ۱۰۰ میلیون تومان بود.

در متن ابلاغیه‎‌ای که بانک مرکزی در خصوص سقف تراکنش‌های روزانه مجاز برای خرید صادر کرده، آمده است:

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.

علاوه‌براین، سقف مجموع تراکنش‌های بانکی یک شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی متعلق به او نیز ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع : اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک