Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@20:23:54 GMT

خبرخوش برای عیسی آل کثیر و هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۵۳۴

خبرخوش برای عیسی آل کثیر و هواداران پرسپولیس

محرومیت بازیکن پرسپولیس شامل تمرینات انفرادی نمی شود و وی می تواند از روز 14 فروردین برای تیمش بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که محرومیت عیسی آل کثیر تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد و وی می‌تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند، انتشار تصاویری از تمرین اختصاصی وی در ورزشگاهی که سرخپوشان تمرین می‌کنند، ابهاماتی را در مورد تمدید محرومیت وی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا  اتهام جدید علیه عیسی آل‌کثیر بازیکن محروم تیم پرسپولیس را بی‌اساس توصیف و تاکید کرد محرومیت وی طبق زمان اعلام شده به پایان خواهد رسید و بازیکن پرسپولیس می‌تواند در تمرینات و مسابقات رسمی تیمش را همراهی کند.

ایمان فرزین گفت: طبق ماده ۱۷ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، محرومیت عیسی آل‌کثیر شامل تمرینات انفرادی نمی‌شود. این بدین معنی است که وی می‌توانسته در هر زمان و مکانی، تمرینات انفرادی اش را انجام دهد و محرومیت وی فقط شامل حضور در تمرینات گروهی و تیمی می‌شود.

فرزین همچنین افزود: بر اساس این ماده، بازیکنی مثل آل‌کثیر حتی این امکان را دارد تا با یک تیم فوتبال آماتوری (که بصورت رسمی در فدراسیون فوتبال ثبت نشده است) تمرین کند.

ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان با اشاره به بی اساس بودن اتهام جدید علیه بازیکن تیم پرسپولیس گفت: رسانه‌ها نباید هر خبر بی پایه و اساس و شایعه‌ای را تیتر و منتشر کنند و لازم است در موارد اینچنینی نظرات کارشناسان و حقوق دانان ورزشی را جویا شوند.

مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس

علی دایی با یکی از هواداران پرسپولیس دیدار کرد.

طرفداری | شهریار فوتبال ایران بار دیگر حرکت زیبایی انجام داد.

ظهر پنج‌شنبه، علی دایی در دفتر شخصی خود، با یکی از هواداران معلول پرسپولیس دیدار کرد و با او به گفتگو پرداخت. 

فاطمه غلامی هوادار ۲۷ ساله پرسپولیس است که از معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از دیدار با علی دایی هم در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمایت هواداران را نیاز داریم