Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:11:53 GMT

۵۰ درصد مراکز معاینه فنی تهران فعال است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۹۹۴

۵۰ درصد مراکز معاینه فنی تهران فعال است

حسین مقدم مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روزانه در حدود ۵۰۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند و وضعیت مراکز در شرایط عادی قرار داشت، گفت: با این وجود در هیچکدام از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت ایجاد نداشت.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی تهران در خصوص عدم وجود ازدحام در روزهای پایانی سال گفت: از سه سال گذشته جهت مدیریت صف و توزیع مراجعات در طول ایام سال اقداماتی از قبیل توسعه و افزایش مراکز معاینه فنی، افزایش ساعت کاری و فعالیت بعضی از مراکز در روزهای جمعه، استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی و گسترش خدمات مربوط به مدیریت امور مشتریان انجام شد که خوشبختانه این وضعیت در ورود به سال ۱۴۰۰ نشان داد، این رویکرد و عملکرد ثمر بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مشکل که در روزهای انتهایی سال با شلوغی و صف در مراکز معاینه فنی مواجه باشیم کاملاً مرتفع شده بود.

مقدم با توجه به مشمول معاینه شدن خودروها داخلی تولید ۱۳۹۵ در سال ۱۴۰۰ گفت: جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان کلیه مراکز از ابتدای اسفند ماه حداقل یک تا دو ساعت افزایش کاری داشتند و اکثر مراکز در روز جمعه فعال بودند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد مراکز معاینه فنی در روزهای پایانی سال، ایام تعطیل و حتی تعطیلات نوروز (به جز ۳۰ اسفند و اول فروردین) فعال هستند و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعات کاری و عملکرد مراکز به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه کنند.

کد خبر 5177420

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین مقدم شهر تهران معاینه فنی خودرو شهرداری تهران آزاده نامداری سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا بارش باران وضعیت معابر نوروز پلیس راهور قوه قضاییه وضعیت ترافیکی جاده ها ساعت زمین آیت الله سید ابراهیم رئیسی سازمان هواشناسی حقوق بشر مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات‌محور روایتی از زن باردار عشایرنشین است که در روستایی صعب‌العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات‌محور، کارگردان، مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین‌آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری.

کد خبر 6087838 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان