Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_نماینده مردم ۴ شهر خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مومنان و آنهایی که نگران سرنوشت مملکتشان هستند باید به جوانان پاکدست ، پرتلاش وانقلابی میدان داده شود تا درسایه ایمان و نیروی جوانی و بدون نگاه به خارج، گره مشکلات باز شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند؛حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو ناظر در شورای عالی گردشگری در جمع اهالی روستای ازمیغان طبس با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد ازمیغان از کم کاری‌ها در حوزه گردشگری گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و  انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: هرجا انتخاب های خوب داشتیم, برکاتش برای خودمان بوده و هرجا غفلت شده و ضعیف عملکرد داشته ایم، آسیب هایش برای ما بوده است.

امام‌جمعه طبس: ضعف دولت و مسئولان در گردشگری، معیشت و مسکن آشکار است‌نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس: نباید اجازه دهیم سرمایه اجتماعی صدمه ببیند/ همه ما در یک کشتی قرار داریموعده وزیر آموزش و پرورش ‌برای افزایش سهمیه ‌فرهنگیان "فردوس، طبس، بشرویه و سرایان"

وی دولت را قابل دفاع ندانست وضعف مدیریتی را مهمترین عامل مشکلات دامداران و کشاورزان در چند ماه گذشته برشمرد و اظهار داشت: اینها محصول انتخاب های غلط خود ماست.

 نصیرایی اظهار امیدواری کرد با حضور همه مومنین و آنهایی که نگران سرنوشت مملکتشان هستند  به جوانان پاکدست ، پرتلاش و انقلابی میدان داده شود. تا در سایه ایمان و نیروی جوانی و بدون نگاه به خارج، گره مشکلات باز شود.

انتهای پیام/250/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد