Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه ایلام از ۱۴ فروردین‌ماه از سر گرفته می‌شود.

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: سامانه آموزش مجازی دانشگاه ایلام در ایام تعطیلات نوروز فعال است و در صورتی که اساتید و دانشجویان (بخصوص دانشجویان بین‌الملل) قصد برگزاری کلاس‌های آموزشی را داشته باشند، از این امکان برخوردارند و مانعی وجود ندارد، اما برای برگزاری آن‌ها هم اجباری در کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمتی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی ترم دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه ایلام هم از ۱۴ فروردین‌ماه از سر گرفته می‌شود و طبق زمان‌بندی اعلامی، برگزار می‌شوند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام یادآور شد: مشکلات سامانه آموزش مجازی دانشگاه رفع شده و در حال حاضر خالی از اشکال است و حتی سطح آن ارتقا یافته است، اما در صورتی که دانشجویان در زمان استفاده از این سامانه با هر نوع مشکلی مواجه شدند، باید به این معاونت اعلام کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام آموزش مجازی تحصیلات تکمیلی ویروس کرونا کلاس های آموزشی دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

براساس گزارش اس دبلیو آی، با این وجود اساتید و دانشجویان  دانشگاه کلمبیا برای اعتراض به دستگیری دانشجویان  تجمع کرده اند. کاربران توییتر نیز با منتشر کردن تصاویری نوشتند: دانشگاه کلمبیا در نیویورک برای ششمین روز متوالی درهای خود را به دلیل ادامه تحصن دانشجویان کلمبیا که کمپ اعتراضی در وسط محوطه دانشگاه برپا کرده اند، بسته است.

نیروهای پلیس آمریکا شب گذشته نیز به دانشگاه ییل یورش برده و دانشجویان حامی فلسطین را که بطور مسالمت آمیز درحال اعتراض به قتل عام فلسطینیان بودند، بازداشت کردند.

نعمت مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا دیروز (دوشنبه) در ایمیلی به کارکنان دانشگاه و دانشجویان نوشت: دانشگاه کلاس‌های حضوری را لغو کرده و آموزش بطور آنلاین برگزار خواهد شد تا کینه‌ها کاهش یابد و همه ما فرصتی داشته باشیم تا مراحل بعدی را در نظر بگیریم.

روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می شود گزارش داد که پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرده است اما مقامات دانشگاه ییل به درخواست ها برای اظهار نظر  دراین خصوص پاسخ ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود