Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود ناهیدی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح فعالیت جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در ایام نوروز پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهید محمد حسین محمد خانی متشکل از ۱۰ گروه جهادی از دانشگاه‌های بجنورد، در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، درسی، فرهنگی، خانواده، بهداشت و درمان و توانمند سازی سازی زنان سرپرست خانواده وارد منطقه غلامان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی ادامه داد: این قرارگاه از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی بجنورد، پیام نور، دارالفنون، علوم پزشکی، فرهنگیان، کوثر، انقلاب، جهاد دانشگاهی و آزاد تشکیل شده‌ است.

وی افزود: در این اردوی جهادی ۸۲ برادر و ۴۰ خواهر حضور دارند که بناست ۲ مدرسه ۳ کلاسه به مساحت ۲۰۰ متر مربع توسط آقایان ساخته شود. همچنین دیوارکشی ۳ خانه از محرومان در دستور کار است.

ناهیدی از حضور ۴۰ دانشجو معلم در این اردو خبر داد و گفت: این گروه ۴۰۰ بسته دروس خود خوان نیز به ارزش ۶۰ میلیون ریال آماده کرده و در اختیار دانش آموزان قرار خواهند داد؛ همچنین ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در اختیار دانش آموزان روستاها قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی به فعالیت حوزه بهداشت و درمان اشاره داشت و بیان کرد: متخصص زنان و کارشناس مامایی در منطقه حضور دارند تا به صورت رایگان به زنان منطقه خدمات ارائه دهند؛ در این حوزه تا کنون ۴۰ میلیون ریال داروی رایگان توزیع شده است.

وی پایش سلامتی زنان و کودکان منطقه را دیگر خدمت گروه جهادی دانست و خاطرنشان کرد: بناست حداقل ۵۰۰ نفر از این خدمات بهره مند شوند.

ناهیدی در انتها گفت: هر یک از تیم‌های جهادی به روستاهای مختلف اعزام شده و با توجه به شناسایی‌های صورت گرفته، اقدامات مربوط را انجام می‌دهند.

کد خبر 5177463

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان شمالی اردوی جهادی ساخت مسجد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان خطبه های نماز جمعه بوشهر تردد وسایل نقلیه گرگان اردبیل وزش باد مسافران نوروزی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد