Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:52:54 GMT

نامه خداحافظی «آزاده نامداری» برای دخترش

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۵۴۵۷

نامه خداحافظی «آزاده نامداری» برای دخترش

به دنبال ورود تیم جنایی در خانه آزاده نامداری، هنگام تحقیقات، آنها دفتری را در اتاق دخترش گندم پیدا کردند.

به گزارش مشرق، به دنبال ورود تیم جنایی در خانه آزاده نامداری، هنگام تحقیقات، آنها دفتری را در اتاق دخترش گندم پیدا کردند.

ببینید: فیلم/ وداع پدر مرحومه آزاده نامداری با دخترش

دفتری که داخل آن دو صفحه دست‌نوشته مجری جوان برای دخترش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به گندم ۴ ساله نوشته و از دخترش حلالیت طلب کرده است. آزاده نامداری دو صفحه دفتر را به نامه خداحافظی و حلالیت از دخترش اختصاص داده بود.

همچنین در خانه داروهای آرامبخش پیدا شد. به دستور بازپرس صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای استعلام از پزشک آزاده نامداری ادامه دارد تا مشخص شود این داروها برای مجری جوان نوشته شده است.

ساعت ۲۱ روز شنبه، به دنبال کشف جسد آزاده نامداری در خانه‌اش، تیم جنایی راهی محل شده و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد.

باتوجه به اینکه از زمان مرگ حدود ۴۸ ساعت می‌گذشت و آثاری از دگرکشی روی جسد به چشم نمی‌خورد جنازه برای مشخص شدن علت مرگ و سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار حوادث آزاده نامداری گندم مرگ دادسرای امور جنایی آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم

مراسم گرامیداشت روز ملی نان و گندم در مرکز تحقیقات کشاورزی استان برگزار و آخرین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم ارائه شد.

رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در این مراسم، معرفی ارقام را از مولفه‌های اصلی تولید گندم با کیفیت دانست و گفت: درصد پروتئین بالا، پایداری در شرایط سخت و تنش‌های آبی، عملکرد بالا و مقاومت به آفت از شاخصه‌هایی است که در کیفیت گندم، آرد و پخت نان موثر می‌باشد.

گودرزی افزود: سال گذشته شش هزار تن بذر گندم آبی و دیم در مرکز تحقیقات کشاورزی استان تولید شد و پیش بینی می‌شود امسال ۹ هزار تن بذر با کیفیت تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: با وجود خشکسالی‌های اخیر، سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار تن گندم در استان تولید شد که ۲۵۶ هزار تن آن توسط مراکز خریداری شد در حالی که این میزان، دو برابر نیاز استان است.

او گفت: امسال هم حدود ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم و ۴۳ هزار هکتار ازاراضی آبی استان زیر کشت گندم قرار دارد.

غدیری، محقق و رئیس بخش تحقیقات علوم زراعی و باغی مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان هم یکی از مهم‌ترین وظایف این بخش را معرفی ارقام جدید گندم دانست و گفت: بذر‌های تولید و اصلاح شده که دارای درصد بالای پروتئین و رنگدانه قرمز هستند، در افزایش کیفیت نان و جلوگیری از دورریز‌های آن تاثیر گذارند.

به گفته غدیری سیمین، زرینه و حیران ارقام جدیدی است که در این مرکز معرفی شده و کیفیت بالایی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم
  • تولید انواع بذر در مراکز تحقیقات کشاورزی فارس
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • رونمایی از دو رقم گندم جدید در استان یزد
  • رونمایی از دو رقم جدید گندم در استان یزد