Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:49:54 GMT

۲ نجات‌گر هلال احمر گناوه درجه ایثار کسب کردند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۵۷۱۶

۲ نجات‌گر هلال احمر گناوه درجه ایثار کسب کردند

عبدالعلی صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: درجه ایثار بالاترین درجه نجات‌گری در جمعیت هلال احمر کشور است و کسانی که موفق به کسب این درجه شوند از لحاظ آمادگی جسمانی و مهارتی در بالاترین سطح قرار دارند.

وی اظهارکرد: ۲ نجاتگر این شهرستان در این آزمون خوش درخشیدند و با پشت سر گذاشتن تست بسیار سخت آمادگی جسمانی و مهارتی و قبولی موفق به کسب این درجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی گفت: آمادگی جسمانی، نجات در آوار، جاده و ارتفاع، سیلاب و کمک‌های اولیه از عمده آزمون‌های گرفته شده از نجات گران شرکت کننده در این دوره است.

وی افزود: تاکنون ۶ نفر از نجات‌گران جمعیت هلال احمر گناوه موفق به کسب این درجه در سال‌های  گذشته شده‌اند و چهار نفر از آنان  به عنوان نیروهای کادر با جذب در جمعیت هلال احمر در استان مشغول به خدمت هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: در زمان حاضر یک هزار و ۵۰۰ نفر در قالب امدادگران، جوانان و داوطلبان در این جمعیت مشغول به فعالیت هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر آزمون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گناوه سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آزمون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بوشهر آزمون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گناوه سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر هلال احمر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد