Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مهدویت» به مناسبت نیمه شعبان برای سنین ۱۸ تا ۵۰ سال خبر داد.

«غلامعباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) اقدام به برگزاری مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «مهدویت» به مناسبت نیمه شعبان توسط کانون برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند از ۹ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مهدویت» این است که اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه با ویژگی های امام زمان (عج) بیش از گذشته آشنایی پیدا کنند.

 

انوری در ادامه بیان کرد: سوالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب مساله مهدویت نوشته حجت الاسلام مسعود عالی برگرفته شده است و علاقمندان می توانند این کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در پایان گفت: مراسم قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «مهدویت» روز ۲۴ فروردین اعلام خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی مهدویت مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب