Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:30:19 GMT

دورهمی‌ها عامل افزایش شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۵۹۶۰

دورهمی‌ها عامل افزایش شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت صبح امروز در بازدید از بیمارستان نبی اکرم شهرستان اشنویه از افزایش میزان مراجعات سرپایی به بیمارستان‌های کشور و به دنبال آن افزایش میزان بستری‌ها خبر داد و گفت: همه مردم و مسئولان باید برای سخت گیری‌ها و اعمال محدودیت‌ها جهت پیشگیری از خطرات موج چهارم این بیماری باید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خصوص برگزاری مراسمات و اعیاد و تجمعات هشدار داد و گفت: متاسفانه برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها در سطح کشور زیاد شده و مردم به این موضوع توجه نمی‌کنند.

او گفت: بیشتر عامل ابتلاء خانوادگی و دورهمی‌ها است و به هر نحوی ممکن باید جلوی تجمعات و مراسمات که اصلاً هم لازم نیست گرفته شود.

جان‌بابایی گفت: در بحث تست رهگیری به ازای هر بیماری یه دور همی از ۱۰ نفر دیگر هم باید تست گرفته شود این کار کادر درمان و پرستاران را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: اگر پیک به اوج خودش برسد دیگر محدودیت‌ها و سختگیری‌ها تاثیر چندانی نخواهد داشت.

⁨جان بابایی با بیان اینکه در حال حاضر خط تولید واکسن در کشور ایجاد شده و با تمام قدرت برای تولید واکسن در تلاشیم؛ گفت: در مرحله اول که واکسیناسیون کادر درمان در سطح کشور شروع شده این کار با سرعت در حال تداوم هست

جان بابایی همچنین گفت: سعی داریم تا پایان تابستان سال ۱۴۰۰ همه مردم کشور در مقابل اینکه این بیماری واکسینه شوند.

⁨او ادامه داد: واکسن فقط از شدت بیماری کاسته؛ کماکان باید محدودیت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان مدنظر قرار گیرد.

معاون وزیر بهداشت همچنین در سفر به اشنویه از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید و گفت بیمارستان فعلی پاسخگوی نیاز‌های شهرستان نبوده و هر چه سریعتر باید بیمارستان جدید به اتمام رسیده و راه‌اندازی و تجهیز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا تست کرونا وزارت بهداشت جان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها