Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر شاه‌بندری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای فعالیت این صندوق همزمان با سال ۸۴ تا پایان سال گذشته ۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر در استان زیر پوشش این صندوق قرار گرفتند گفت: همچنین ۲ هزار و ۴۶۷ نفر در استان مستمری‌بگیر این صندوق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: از مجموع مستمری‌بگیران ۹۹۴ نفر بازنشسته، ۲۹۳ نفر از کارافتاده و یک هزار و ۱۸۰ نفر فوت شده‌اند که مستمری آن به خانواده‌های افراد فوت شده پرداخت می‌شود.

شاه‌بندری به تعداد بیمه‌شدگان سال گذشته این صندوق اشاره کرد و گفت: پنج هزار و ۳۳۷ نفر بیمه‌شده جدید هستند، ۳۳۸ نفر مستمری‎‌بگیر که شامل ۲۳۸ نفر بازنشسته، ۳۵ نفر از کارافتاده و ۶۵ نفر نیز فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید

پوشش بیش از ۱۸ درصدی صندوق بیمه روستائیان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری، انتقال سوابق از بیمه کشاورزان، روستایی و عشایر به صندوق تامین اجتماعی را از برنامه‌های سال جدید این صندوق برشمرد و گفت: این طرح مدتی متوقف شده بود که در سال جدید از سر گرفته می‌شود.

شاه‌بندری با بیان اینکه سهمیه سال جدید برای استان هنوز ابلاغ نشده است خاطرنشان کرد: امید است تمام دستگاه‌های متولی مرتبط با روستا و جامعه هدف کشاورزان، روستاییان و عشایر کمک کرده تا بتوان با زیر پوشش قرار دادن جمعیت بیشتری در استان، جامعه روستایی استان از خدمات صندوق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مستمری بگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اهالی قباق تپه از بیمه روستاییان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • کمبود دارو و شیرخشک در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • استقبال اهالی قباق تپه از بیمه روستاییان
  • اجرای طرح سواد سلامت در میان عشایر چهارمحال و بختیاری