Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اصناف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در بحث نظارت در توزیع کالاهای مورد نیاز اعیاد نوروز و نیمه شعبان اقدام قابل توجهی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار بازار و اقتصاد شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با بیان اینکه از ابتدای نوروز بازرسی ها در حوزه توزیع کالاهای مورد نیاز تشدید یافت، گفت: بازرسی اتاق اصناف و بسیج اصناف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) خیلی کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مسئول بسیج اصناف کرمانشاه توزیع در حال انجام است و میوه تنظیم بازار هم به اندازه کافی وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در خصوص تامین شیرینی عید نیمه شعبان نیز با اشاره به بازرسی های صورت گرفته، گفت: بعضی قنادی ها امروز صبح شیرینی داشتند و از ساعت ۱۴ امروز نیز با توجه به پیک کاری در عید پخت شیرینی دارند و توزیع می شود.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. تامین شیرینی اعیاد دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مرزنشینان کردستانی از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

مردم غیور شهرستان مرزی بانه با توزیع شیرینی از حمله و پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی و تنبیه متجاوز توسط سپاه پاسداران قدردانی و ابراز خوشحالی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، در پی حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان به طور خودجوش به میادین آمدند و با سردادن شعار‌هایی از این اقدام ارزنده قدردانی کردند.

در همین راستا؛ امروز مردم غیور و مرزدار شهرستان مرزی بانه نیز در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه بر علیه اسرائیل در حرکتی خودش جوش با توزیع شیرینی شادی خود را ابراز کردند.

مردم بانه با توزیع چای، نقل و شیرینی میان مردم و رانندگان سطح شهر از پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی و تنبیه متجاوز توسط سپاه قدردانی می‌کنند که در ادامه تصاویری را می‌بینید:

انتهای پیام/486/.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • خوشحالی مرزنشینان کردستانی از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت