Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت عیسی آل‌کثیر سیزدهم فروردین به اتمام می‌رسد و او می‌تواند فردای همان روز مقابل پدیده مشهد تیمش را همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزهای آخر محرومیت آل‌کثیر حواشی خاصی متوجه او شد و عده‌ای با ارسال عکس و فیلم به صفحه رسمی AFC علیه او گزارش دادند و مدعی شدند آل‌کثیر به خاطر حضور غیرقانونی در تمرینات پرسپولیس باید سه ماه دیگر محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمامی  این اوصاف شنیدیم خطر محرومیت مجدد  عیسی را تهدید نمی‌کند و در صورت صلاحدید گل‌محمدی می‌تواند تیمش را در بازی شنبه همراهی کند. آل کثیر اشتیاق زیادی برای بازی برابر پدیده دارد. هرچند که احتمال فیکس بازی کردن او مقابل شاگردان مهدی رحمتی خیلی کم است و نهایتا گل محمدی در دقایق پایانی مسابقه از وجود مهاجم تیمش استفاده خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا حساب خاصی روی آل کثیر باز کرده و امیدوار است این مهاجم جنوبی درخشش فصل گذشته خود در آسیا را در دوره جدید این رقابت‌ها هم تکرار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد

در حالی که صحبت از توافق یحیی گل‌محمدی با زنوزی بود، مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت در بازی یا بازی های پیش رو انتخاب کردند. این اقدام می‌تواند مقدمه‌ای بر آمدن یحیی در پایان فصل باشد. همچنین احتمال کنارگذاشتن برخی از ستاره‌های فعلی تراکتور مثل عبدی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی در پایان فصل نیز بسیار قوی است.

تراکتوری‌ها که به‌دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند. احتمال اینکه مطهری تا پایان فصل سرمربی بماند، زیاد است.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت. احتمالا او از امیر قلعه‌نویی اجازه لازم را گرفته است. 

دیگر خبرها

  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!