Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش حقوق معلمان گفت: افزایش حقوق ۲۵درصدی برای همه کارکنان در بودجه  سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است و برای حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان به طور مساوی ۲ و نیم میلیون تومان افزایش حقوق در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در رابطه با حقوق معلمان آنچه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده است، موضوع رتبه بندی معلمان است که در حال حاضر در تبصره ۲ بند «و» است و دیگری اعمال مدرک فرهنگیان است.

فلاحی در خصوص بودجه دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبالغی را برای دانشگاه فرهنگیان در استانها  در نظر گرفته است که از سطح ۳ و ۴ میلیارد تومان تا بالاتر در نظر گرفته شده است؛ بنابراین اگر دانشگاه فرهنگیان بگوید که به دلیل نبود بودجه، ظرفیت خود را افزایش نمی‌دهد، حرف اشتباهی است و موظف به گرفتن سالی ۲۵ هزار دانشجو معلم است.

او ادامه داد: البته در این دو سال افزایش کمی این دانشگاه انجام شده است و به دلیل مشکل افزایش کیفی و جبران چند سال گذشته ظرفیت، مجبور به کمک از نیروهای حق التدریسی، نهضتی و سرباز معلم‌ها شدند. علت کم بودن ۱۲۷ هزار معلم هم در کمبود بودجه این دانشگاه نبوده بلکه در کم کاری دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس معلمان حق التدریس بودجه ۱۴۰۰ دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات

جی پلاس؛ منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

 

سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود آب شرب شمال ابهر مرتفع می‌شود
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • سخنگوی دولت : افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان