Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: این مجمع در صدد است تا با استفاده از خرد جمعی و تجربه چند دوره شوراهای شهر فرایندی را تعریف کند تا در خلال آن لیست واحدی به مردم برای انتخاب اصلح اعضای شورای کلانشهر اصفهان پیشنهاد کند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان، با اشاره به تدوین فرایند مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخابات شورای شهر، اظهار داشت: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم و  شوراهای اسلامی مظهر مشارکت مردم در اداره کشور و امور جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل انتخابات شوراها حائز اهمیت است و اینکه در اداره شهر و روستا به ویژه کلانشهرها منتخبین مردم به نمایندگی از مردم قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی بتوانند به مردم و جامعه خدمت کنند موضوع بسیار مهمی است.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان لزوم حضور مشارکت مردم در انتخابات، گفت: از مردم درخواست می‌شود تا مشارکت حداکثری داشته باشند و اینکه بعد از مشارکت انتخاب درست و افراد متخصص و متعهد که دل در گرو دغدغه‌های مردم دارند را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: به صورت ملموس مردم هر روز فعالیت‌های شورای شهر و شهرداران منتخب شورای شهر را در ترافیک شهری، زیبا سازی معابر، تمیز نگه داشتن، ارائه خدمات عمومی به مردم، مسائل فرهنگی به ویژه مسائل دینی و اجتماعی و غیره به چشم می‌بینند.

حجت‌الاسلام باطنی تصریح کرد: مجمع نیروهای انقلاب در اصفهان در صدد است تا با استفاده از خرد جمعی و تجربه چند دوره شوراهای شهر فرایندی را تعریف کند تا در خلال آن لیست واحدی به مردم برای انتخاب اعضای شورای کلانشهر اصفهان پیشنهاد کند.

لیست اولیه جبهه انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شدآمار نهایی تعداد ثبت‌نام‌شدگان نهایی انتخابات شورای شهر کردستان اعلام شد987 نفر در استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند

وی با اشاره به پایان یافتن زمان ثبت‌نام کاندیدای شورا، اظهار داشت: فرایند سبک و چابک را پیش‌بینی کردیم و در این فرایند یکی دو مرحله ارجاع به رای مجمع نیروهای انقلاب که در حال حاضر نماینده قریب 40 تشکل سیاسی و چهره‌های تاثیرگزار عضویت آن را دارند ارجاع داده می‌شود و سپس کمیته‌هایی افراد را با دعوت حضوری به لحاظ توانمندی، انگیزه، تعهد، ولایی بودن، تخصص و اینکه تخصص‌شان به کار شوراها می‌آید و سوابق آنها نشان بدهد که برای خودشان تلاش نمی‌کنند بلکه برای مردم و جامعه در تلاش هستند ارزیابی می‌کنند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: امید است از خلال این فرایند سبک و چابک بتوانیم به بهترین‌ها از بین ثبت‌نام‌کنندگان برسیم.

انتهای پیام/163/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نیروهای انقلاب اصفهان انتخابات شورای شهر برای انتخاب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا