Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:05:07 GMT

تجمع در بوستان‌های استان قزوین در روز طبیعت ممنوع است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۷۵۶

تجمع در بوستان‌های استان قزوین در روز طبیعت ممنوع است

ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از ۲ روز گذشته روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی شده و تعداد بستری‌ها حدود ۳۰ درصد بیشتر شده است بنابراین دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

منوچهر حبیبی اظهار کرد: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و صدا و سیما همانند سال گذشته باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به‌دلیل تغییر ساعت تردد شبانه از ساعت ۹ به ۱۰ شب تغییر پیدا می‌کند و قاعدتاً فعالیت اصناف تا ساعت ۱۰ شب خواهد بود با توجه به ضرورت کاهش تماس و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات هرگونه دید و بازدید کارکنان و ارباب رجوع با کارکنان در ادارات ممنوع است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: هم استانی‌ها و هم وطنان علیرغم تاکیدات و توصیه‌ها مسافرت را بر کرونا ترجیح دادند و در واقع نوروز را به کام مردم تلخ کردند. برخی هم استانی‌ها در دید و بازدید عید و بازار گردی کم نگذاشتند و عده قلیلی نفس کرونا را تازه کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی خاطرنشان کرد: بعد از ۲ ماه شرایط با ثبات و نزولی متأسفانه از ۲ روز گذشته روند ابتلا به کرونا افزایشی شده و تعداد بستری‌ها حدود ۳۰ درصد بیشتر شده است.

حبیبی با بیان اینکه دید و بازدیدهای فامیلی و خانوادگی سم است، تصریح کرد: قزوین و تاکستان تغییر وضعیت دادند و به رنگ نارنجی کرونا تبدیل شدند مدیریت این روند و کنترل آن مستلزم ایجاد محدودیت‌هاست بنابراین ورودی و خروجی شهرها باید کنترل شود و نیروی انتظامی از شیوه‌های مختلف استفاده کند؛ با توجه به نارنجی شدن قزوین رستوران‌ها باید به‌صورت بیرون‌بر فعالیت کنند و تالارها نیز در شرایط نارنجی تعطیل هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در پایان متذکر شد: تزریق واکسن کرونا در گروه‌های هدف و اولویت‌دار ادامه دارد و حدود ۵۰۰۰ دز واکسن در چهار مرحله وارد استان شده است؛ پاکبانان واکسینه می‌شوند و افراد دیگر نیز بر اساس میزان آسیب‌پذیری و نزدیکی به کووید ۱۹ اولویت‌بندی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز طبیعت همه باهم علیه کرونا نوروز۱۴۰۰ سفر ممنوع کرونا در استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از سقوط دو نفر در ارتفاعات طارم سفلی روستای عمقین خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۴:۴۹ توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان قزوین یک‌ مورد حادثه مبنی بر سقوط ۲ نفر از ارتفاعات طارم سفلی در روستای عمقین به پایگاه امداد و نجات کوگیر اعلام شد.

در پی اعلام این حادثه ۲ تیم عملیاتی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک‌دار پیکاب به محل حادثه اعزام شدند که پس از عملیات بالاکشی از مسیر صعب‌العبور و سپس انتقال اجساد به محل امن به کمک نیروهای اورژانس منطقه طارم و اهالی محلی پس از حدود پنج ساعت عملیات سخت و طاقت‌فرسا فوتی‌ها تحویل مقامات انتظامی داده شدند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال