Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:05:15 GMT

تالاب صورتی چابهار جان جوان ۲۷ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۷۱۴

تالاب صورتی چابهار جان جوان ۲۷ساله را گرفت

دکتر نادر ستوده رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پیرو تماس با سامانه ۱۱۵ و اعلام یک مورد غرق‌شدگی در تالاب صورتی چابهار، بلافاصله تیم مجرب عملیاتی اورژانس ۱۱۵ چابهار به محل اعزام شد.

او  گفت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه با مصدوم جوان که بدنبال غرق‌شدگی دچار ایست قلبی تنفسی شده بودند مواجهه شدند ولی متاسفانه باوجود تلاش‌های کارشناسان فوریت‌های پزشکی در احیای پیشرفته، مصدوم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تمامی مسافران و هموطنان عزیز خواست برای حفظ جان خود از شنا کردن در مناطق ممنوعه و حادثه‌خیز اجتناب کنند تا شاهد تکرار حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن جوان فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت

فرشاد عبدالملکی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشک ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و تیمی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالملکی بیان کرد: تیم اورژانس با وجود ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود که جسد این فرد تحویل پزشکی قانونی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟