Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که با توجه به اعلام ستاد کرونا مبنی بر تغییر رنگ شهرکرج از رنگ زرد به نارنجی ، خودروهای غیر بومی هر چه سریع تر از این شهرستان خارج شوند.

سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خودروهای غیر بومی از امروز تا ۷۲ ساعت فرصت دارند این شهرستان را ترک نمایند که پس از پایان مهلت اعلام شده جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین تا اطلاع بعدی در صورت تردد و ورود خودرو های با پلاک غیر بومی برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد سفر به این شهر را دارند سفر خود را لغو نمایند هرگونه تغییرات در این خصوص اطلاع رسانی می شود.

شرق از مردم خواست از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع به هر دلیلی زمینه انتقال این ویروس را فراهم تر می کند.

وی تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه در ایام نوروز کماکان به قوت خود باقی است و از ساعت ۲۲ الی سه بامداد می باشد و خودروهایی که از این قانون تخطی کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.
کلانشهر کرج از روز شنبه به عنوان شهرنارنجی کرونایی اعلام شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003G7n

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید