Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:59:37 GMT

حساسیت تاکتیکی سرمربی تیم ملی(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۹۴۶۱

حساسیت تاکتیکی سرمربی تیم ملی(عکس)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حساسیت بالایی تمرینات شاگردانش را زیر نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ، ماه های حساسی را پیش رو دارد. این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی 2022 قرار دارد.

 

شاگردان اسکوچیچ از سیزدهم خرداد ماه به مدت دو هفته چهار بازی حساس خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید ابتدا مقابل هنگ کنگ قرار بگیرند و سپس یک دیدار مهم مقابل بحرین خواهند داشت. سومین بازی ملی پوشان مقابل کامبوج خواهد بود. آنها روز بیست و پنجم خرداد ماه آخرین بازی خود را مقابل عراق برگزار خواهند کرد، این دیدار می تواند سرنوشت گروه C را تعیین کند.

 

حساسیت بازی های یاد شده به حدی است که همه فوتبالدوستان از مدت ها پیش در انتظار فرا رسیدن این بازی ها هستند و امیدوارند تا تیم ملی بتواند از مسیر دشوارش به سلامت عبور کرده و یکی از تیم های حاضر در جمع صعود کنندگان به دور نهایی مقدماتی جام جهانی در آسیا باشد. بدون شک دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، فشار بیشتری را نسبت به همه اهالی فوتبال روی دوش خود احساس می کند.

 

اسکوچیچ می تواند با عبور موفق از این چالش بزرگ، نقطه عطف فراموش نشدنی را در دوران مربیگری خود ثبت کرده و تیم ملی را در مسیر صعود به جام جهانی قطر قرار دهد. او این روزها مشغول مدیریت اولین اردوی تیم ملی در سال 1400 است و در تلاش است تا بهترین ها را برای چهار بازی حساس یاد شده برگزیده و به میدان بفرستد.

 

اسکوچیچ در تمرین امروز تیم ملی با جدیت بالایی ظاهر شد. او در حالی که برگه های مربوط آنالیز را به دست داشت، عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفته و موارد مورد نظر را به آنها گوشزد کرد. سرمربی کروات تیم ملی که این روزها از انرژی بالایی هم برخوردار است و سعی دارد با تزریق آن به شاگردانش، آنها را از لحاظ روانی نیز آماده کند، برای حضور در محل های مختلف تمرین ترجیح می داد از دویدن به جای راه رفتن استفاده کند.

 

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت

سرمربی جوان جالوروسی با رهایی مهاجم ایرانی خود از بند مصدومیت، دست بازتری در خط حمله‌اش برای بازی برگشت مقابل میلان خواهد داشت.

طرفداری | برگشت سردار آزمون به تمرینات رم خبر خوبی برای رمی‌ها و سرمربی جوان آنها پیش از دیدار آنها مقابل میلان در لیگ اروپاست.

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی ایران در تاریخ ۲۱ مارس به آن دچار شده بود، به تمرینات گروهی این تیم بازگشت. این خبر خوشی برای جالوروسی و سرمربی آن‌ها، دنیله ده‌ روسی، پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان است. مصدومیت آزمون باعث شده بود که این مهاجم 29 ساله بازی‌های سری آ مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و همچنین بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان را از دست بدهد.

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم

با این حال، آزمون در تمرین امروز جالوروسی، به همراه سایر بازیکنان رم به تمرینات گروهی بازگشت. این موضوع خبر بسیار خوبی برای ده‌ روسی است، چراکه او می‌تواند در بازی برگشت مقابل میلان که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود، از این مهاجم ایرانی استفاده کند. رم در بازی رفت با نتیجه 1-0 در خانه میلان به پیروزی رسیده بود.

عملکرد سردار آزمون

آزمون در این فصل برای اولین بار در بازی رفت مقابل لچه برای رم گلزنی کرد و گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. او همچنین در بازی خانگی مقابل فروزینونه در تاریخ ۱۸ فوریه، گل دوم رم را به ثمر رساند. از زمان حضور ده‌ روسی در رم، آزمون ۴ بار برای این تیم به میدان رفته که ۲ بار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. با حضور آزمون، ده‌ روسی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در خط حمله خود خواهد داشت و این موضوع می‌تواند به نفع رم در بازی برگشت مقابل میلان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس