Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتیا آویرو گفت برادرش نماد ملت پرتغال است و آن حرکت بی احترامی سرزمین مادری اش نبوده است. 

کریستیانو رونالدو روزهایی جنجالی را پشت سر می گذارند. در دیدار مقابل صربستان، زمانی که گل واضح کریستیانو رونالدو توسط داور بازی در دقیقه 93 پذیرفته نشد، او به شدت عصبانی شد و بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال را به زمین کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت رونالدو با واکنش های زیادی همراه بود و به عنوان مثال فرناندو میرا، مدافع سابق تیم ملی پرتغال این حرکت را "غیر قابل قبول" خواند. با این حال کتیا آویرو، یکی از دو خواهر کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرامش از برادرش در مقابل انتقادات دفاع کرد:

کریستیانو نماد ملت پرتغال است. یک ضرب المثل معروف است که می گوید: "آنهایی که احساسات ندارند، والدین خوبی نداشته اند." با یک تصمیم جنجالی از پرتغال دزدی شد. کریستیانو که در آخرین دقیقه گل زد و این گل برای ما پیروزی به همراه داشت اما تصمیم داور باعث بهم ریختگی اوضاع شد. کریستیانو خیلی زود نشان داد که توپ 30 سانتی متر از خط عبور کرده، سرش را تکان داد و حتی قبل سوت پایان داور برای این بازی دزدیده شده، به سمت رختکن رفت زیرا ارزشش را نداشت. 

خشم به او غلبه کرده بود و جو ملتهب بود زیرا روح او با سرزمین مادری اش بود که بارها و بارها با چنگ و دندان از آن دفاع کرده است و بازوبند کاپیتانی را به زمین انداخت. نیت کریستیانو این بود که در واقع بازوبند را به صورت داور و کمک داوری که چنین کاری را با همه ما کردند، پرتاب کند.  با این حال، با وجود آنکه همه ما از اتفاقاتی که افتاد، منزجر هستیم، بعضی "کارشناسان" در تلویزیون به خودشان اجازه دادند از حرکت کریستیانو انتقاد کنند. 

 

اخبار داغ 

واکنش علی کریمی به صحبت های وزیر ورزش؛ به جای مصاحبه، در مورد قرارداد ویلموتس توضیح بدهید! پست اینستاگرامی افشین پیروانی پس از فوت مادرش / عکس آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بوفون به دنبال جدایی از یووه یا بازنشستگی/ ادعای گاتزتا لیورپول در آستانه جذب ابراهیم کوناته 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی

به گزارش فرارو و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال استرالیا در شرایطی با سه شکست به کار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ پایان داد که بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی یک بازیکن ایرانی الاصل بود.

شروین کشاورز عادلی بازیکنی است که پس از سال‌ها حضور در تیم استرالیا، در جام ملت‌های تایلند با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد و در مصاف با عراق نیز زننده یکی از گل‌های استرالیا بود.

این بازیکن متولد ۴ می ۱۹۹۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۱) در سیدنی استرالیا است. او از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کند و وقتی ۱۳ سالش بود توسط سعید مراغه‌چیان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و، اما بعد از ۲ هفته تمرین به استرالیا برگشت و منتظر دعوت دوباره شد که این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فوتسال استرالیا بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!