Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما اجرای عدالت است، افزود: انشاء الله بتوانیم عدالت آنچنانی که خداوند متعال راضی است، به خوبی در جامعه اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز ( 10 فروردین) در 25 سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان، افزود: انشاء الله خداوند برکات خود را بر امت اسلامی، ملت ایران اسلامی و مردم استان لرستان نازل فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس قوه قضاییه افزود: به خاطر تاخیر در انجام سفر به استان لرستان از مردم استان عذر خواهی می کنم، افزود: ما برنامه ریزی کرده بودیم که خیلی زودتر از در خدمت مردم استان لرستان باشیم اما شرایط کرونایی موجب تاخیر در این سفر شد.

 

وی بیان کرد: در این سفر ما مایل بودیم که اجتماعات مردمی را داشته باشیم چه در مرکز استان و چه درشهرستان های استان، اما به دلیل شرایط کرونایی موجود به نمایندگی از مردم جلساتی را با همکاران استانی و مسئولان خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام رئیسی افزود: انشاء الله در دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم استان لرستان باشم و از نزدیک از نقطه نظرات و نگاه های ارزشمند آنان بهره مند شویم.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از سفر به هر استانی هیئتی برای بررسی مسائل استان ها اعزام می شوند، ابراز کرد: دو نفراز همکاران ما چندی قبل به تمام نقاط استان سفر کرده و وضعیت و شرایط سازمان های اداری، همکاران ودادگستری را مورد بررسی قرار داده اند و گزارش هایی را آماده کرده اند.

 

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: به امید خدا در شورای قضایی استان با حضور نمایند ولی فقیه در استان و استاندار لرستان و همکاران قضایی در استان و مسئولان عالی قضایی تصمیماتی در راستای رفع مشکلات گرفته می شود.

 

وی افزود: برگزاری  نشست را با همکاران قضایی و سازمان های قوه قضائیه، نشست با مدیران استانی در شورای اداری، نشست با اقشار مختلف و نمایندگان اقشار از دیگر برنامه های سفر به استان لرستان است.

 

حجت الاسلام رئیسی افزود: امیدواریم این سفر و آنچه که بررسی می شود بتواند منشاء گشایش در زندگی مردم استان لرستان باشد.

 

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما اجرای عدالت است، افزود: انشاء الله بتوانیم عدالت آنچنانی که خداوند متعال راضی است، به خوبی  در جامعه اجرایی کنیم.

 

رئیس قوه قضاییه در ادامه به مقام شامخ 6 هزار و 300 شهید استان، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدای استان و مفاخر بزرگ و نام آور استان ادای احترام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: جانبازان، ایثاگران و خانواده های شهدا سندهای زنده از دفاع مقدس، جانفاشنی، مقاومت و ایستادگی در راه حق هستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای عدالت قوه قضائیه آیت الله رئیسی مردم استان لرستان حجت الاسلام رئیسی انشاء الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است