Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر با حضور مسئولین عالی قضایی و استان مشکلات لرستان بررسی و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز دهم فروردین ماه در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، با بیان اینکه قبل از هر سفر هیاتی به استان موردنظر برای بررسی مسائل آنجا اعزام می‌شوند که در این راستا ۲۲نفر از همکاران به لرستان سفر کردند و وضعیت و شرایط همکاران، سازمان‌های اداری و دادگستری را مورد بررسی قرار دادند، گفت: گزارشات این هیات آماده شده است که امروز در شورای قضایی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مسئولین عالی قضایی بررسی کرده و تصمیماتی را در رابطه با حل مشکلات در استان اتخاذ می‌کنیم و مواردی که باید در مرکز دنبال شود مشخص خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی افزود: هم‌چنین امروز نشستی را با همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه  و مسئولین استانی در شورای اداری و نمایندگان اقشار مختلف استان خواهیم داشت، امیدوارم این سفر و آنچه که بررسی می‌شود منشاء گشایش در زندگی مردم و همکاران و در راستای ماموریت اصلی‌مان که اجرای عدالت است باشد و این عدالت را آنگونه که خداوند راضی است اجرایی کنیم.

وی در ادامه از تاخیر صورت گرفته در سفر به لرستان عذرخواهی کرده و گفت: شرایط کرونایی منجر به این تاخیر شد. در این سفر مایل بودیم در مرکز استان و شهرستان‌ها اجتماعات مردمی را داشته و در خدمت آنان باشیم، اما شرایط اجازه نمی‌دهد، لذا با برخی از مسئولین و همکاران دیدار می‌کنیم. امیدوارم در یک دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم لرستان باشیم و از نزدیک از نقطه‌نظرات و نگاه‌های ارزشمند آنان بهره‌مند شویم.

رئیس قوه قضائیه هم‌چنین با ادای احترام به مقام شامخ ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: به خانواده مکرم شهدا ، ایثارگران و جانبازان که سندهای زنده جانفشانی، ایستادگی و مقاومت در راه حق دفاع مقدس هستند، و همچنین به مفاخر بزرگ و نام‌آور لرستان که نه تنها افتخار این دیار بلکه افتخار امت اسلامی بودند ادای احترام کنم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سيدابراهيم رئيسي قوه قضاییه شورای قضایی استان فرودگاه خرم آباد قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • عکس/ ورود رئیسی به استان سمنان
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم