Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:29:43 GMT

تشدید اجرای محدودیت های ترددی در شهرستان آبدانان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۰۳۷۳

تشدید اجرای محدودیت های ترددی در شهرستان آبدانان

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان آبدانان در وضعیت قرمز کرونا، از امروز مقررات منع آمد و شد در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان تشدید می‌شود.

وی افزود: افزایش میزان سفرهای نوروزی به این شهرستان تاریخی و همجواری با استان خوزستان و شهرستان دهلران از جمله دلایل افزایش تعداد مبتلایان و عامل تغییر رنگ این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهزادی عنوان کرد: از مهمانان نوروزی درخواست داریم قبل از اتمام تعطیلات نوروزی و هرچه سریع‌تر این شهرستان را ترک کنند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: بارها از طریق رسانه‌های جمعی، موضوع منع تردد و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی اطلاع رسانی شده بنابراین دیگر هیچ عذری از کسی پذیرفته نیست و در صورت سفر قطعاً بر اساس قانون با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی برخورد می‌شود.

کهزادی در ادامه بابیان اعمال جریمه صرفاً برای مسافران غیربومی شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی است، افزود، طبق ابلاغیه ستاد مقابله باویروس کرونا استان دو شهرستان دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و شهرستان چرداول در وضعیت نارنجی قراردارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در خاتمه یادآور شد، مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در تمامی معابر درون شهری ایلام و شهرستان‌های تابعه تا ۱۵ فرودین اعمال می‌شود.

کد خبر 5177819

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی محدودیت های کرونایی ایلام ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها سانحه تصادف گرگان اردبیل تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

کد خبر 6084461 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد